הבלוג שלנו

כל מה שכדאי לדעת על פירסום נייטיב בטאבולה ואאוטבריין

פרסום באאוטבריין וטאבולה: כתבות תוכן או עמוד נחיתה?

פרסום בטאבולה ואאוטבריין כתבות תוכן או עמוד נחיתה

אין אדם שגולש באינטרנט שלא נתקל מדי יום בפרסום של אאוטבריין וטאבולה. המודעות של שתי פלטפורמות הנייטיב המובילות בעולם משולבות כמעט בכל אתר מוביל בארץ ובעולם.

במקרים רבים ההקלקה על הפרסום של טאבולה ואאוטבריין מובילה לכתבת תוכן אשר מציגה את המסרים של המפרסם. במקרים אחרים, במגמה שהופכת ליותר נפוצה ככל שעובר הזמן, המודעה מובילה דווקא לעמוד נחיתה מסורתי. 

אז איך כדאי לעשות פרסום בטאבולה ואאוטבריין – עם קידום כתבות תוכן, או עמודי נחיתה? בשורות הבאות נשתף את דעתנו, את הקווים המנחים שעוזרים לנו לבחור נכון ולהביא ללקוחותינו אלפי לידים בשנה. 

ככה אנחנו בוחרים: כתבה או עמוד נחיתה בפרסום בטאבולה ואאוטבריין

אחת הסיבות שבזכותן אנחנו כל כך אוהבים פרסום בטאבולה ופרסום באאוטבריין היא העובדה שפלטפורמות אלו מעניקות לתוכן מקום מרכזי בקידום. נכון, גם כאשר אנחנו מנהלים קמפיינים בפייסבוק, גוגל או לינקדין אנחנו מקפידים על תוכן ברמה הגבוהה ביותר שניתן. אולם מעצם העובדה שפרסום באאוטבריין וטאבולה מתפרסם כחלק אינטגרלי מאתרי תוכן, אנחנו פוגשים את הגולשים במצב תודעתי של צריכת תוכן, מה שמאפשר לנו להעביר לו מסר מורכב יחסית. 

נקודת מוצא זו, שבה הגולש מוכן תודעתית לצרוך תוכן יחסית מורכב, מביאה אותנו הרבה פעמים לבחור קידום כתבת תוכן באאוטבריין או טאבולה. ועדיין, פעמים רבות נבחר דווקא בקידום של עמוד נחיתה. 

אז מה מביא אותנו לבחור מה לקדם בטאבולה ובאאוטבריין? לכל אחת משתי האפשרויות יתרונות וחסרונות. לפני כל קמפיין באאוטבריין ובטאבולה שנקים, בשלב התכנון האסטרטגי, אנחנו שוקלים את היתרונות של כל אפיק בהתאם לדרישות הלקוח והמשאבים, ובוחרים באופציה שנראית לנו עדיפה.

הנה חלק מהקווים המנחים שעוזרים לנו לבחור אם לפרסם כתבה או עמוד נחיתה בטאבולה ואאוטבריין: 

 מה המסרים שאנחנו רוצים להעביר? כל קמפיין בטאבולה ואאוטבריין שאנחנו מקימים נועד כדי לשרת את המטרות השיווקיות של הלקוח – לידים, חשיפה, הרשמות, ועוד. הכתבות ועמודי הנחיתה שאנחנו יוצרים ללקוחותינו הם אמצעים להעברת מסרים שחשוב ללקוח שיעברו לגולשים. כעת השאלה היא איזה סוג מסרים אנחנו רוצים להעביר? לדוגמה, קידום כתבת תוכן בטאבולה ואאוטבריין מאפשר לנו להעביר מסרים מורכבים יחסית, כמו סיפור הקמת החברה, ראיון עם אנשי מפתח, תיאור שירות או מוצר מורכב. לעומת זאת, קידום באאוטבריין וטאבולה עם עמוד נחיתה מאפשר לנו להעביר מסרים יותר ויזואליים, כמו תמונות מוצרים, דוגמאות לעבודות של הלקוח, ועוד. 

מה נכון למשפך השיווקי הגדול? ברוב המקרים הפרסום באאוטבריין וטאבולה שאנחנו עושים ללקוח הוא חלק ממשפך שיווקי רחב יותר. לכן חשוב לזכור מהן התחנות הבאות במשפך השיווקי, ולהתאים את עצמנו לצרכים העסקיים הגדולים יותר של הלקוח. לדוגמה, אנחנו יודעים ששיחת המכירה עם ליד שהגיע מכתבה תהיה מאוד שונה מאשר עם ליד שהגיע מעמוד נחיתה. זאת מכיוון שהידע שכל אחד מהם ספג במפגש עם התוכן שלנו שונה. לכן אנחנו שואלים את הלקוח ואת אנשי המכירות שלו – מהי נקודת הפתיחה שהייתם רוצים עם הלידים? איזה ידע הייתם רוצים שיהיה להם? לפי התשובות שלהם נוכל לתכנן מה יותר יתאים – פרסום בטאבולה ואאוטבריין עם עמוד נחיתה או כתבה.

מה הניסיון שלנו מלמדבמשרד הפרסום שלנו עובדים אנשי שיווק ומנהלי קמפיינים וותיקים עם ניסיון כבר מ- 2006. בנוסף לכך, אנו מנהלים קמפיינים באאוטבריין וטאבולה משנת 2015. מאחורינו אלפי קמפיינים, עבור מגוון עצום של לקוחות מתחומים שונים – הייטק, לייפסטייל, עריכת דין, השקעות, ועוד. פעמים רבות הניסיון שלנו מאפשר לנו לקבל החלטה נכונה עוד לפני שמתחילים את הקמפיין בטאבולה או הקמפיין באאוטבריין. לדוגמה, מניסיונינו קמפיינים אשר מבשרים על חדשנות כלשהי פועלים טוב יותר כאשר אנחנו מבססים את הפרסום בטאבולה ואאוטבריין על כתבה. ולעומת זאת, קמפיינים אשר עוסקים בתחומים תחרותיים יותר, לדוגמה דרכונים פורטוגליים, פועלים טוב יותר עם עמודי נחיתה באאוטבריין וטאבולה. 

 

...ומה מתאים לפרסום שלכם בטאבולה ואאוטבריין?

אלו היו חלק מהקווים המנחים שעוזרים לנו להבין מה צריך לפרסום בטאבולה ואאוטבריין שעל הפרק. בשורה התחתונה, אנו ממליצים לכל מי שמעוניין להתנסות בפרסום באאוטבריין וטאבולה דבר אחד – פשוט לנסות! 

בעולם של פרסום וקמפיינים דיגיטליים, קשה מאוד לדעת מה יפעל ומה לא בלי שמנסים. תודות לניסיון שלנו בפרסום באאוטבריין ופרסום בטאבולה יצרנו לעצמנו קווים מנחים שעוזרים לנו לקבל החלטות מושכלות… ועדיין, אין כל ערובה לכך שבקמפיין הבא שנקים באאוטבריין או בטאבולה הכתבה או עמוד הנחיתה שפעלו טוב בקמפיין בעבר יפעלו באותו האופן. 

לכן, אם גם אתם מתעניינים בפרסום באאוטבריין או פרסום בטאבולה, ומתלבטים אם להשתמש בכתבה או עמוד נחיתה, אנו ממליצים לכם כמה דברים: 

  1. הבינו את הלקוח שלכם, את מטרותיו וקהל היעד
  2. שאלו את עצמכם מה יותר קל לכם ליצור – כתבה או עמוד נחיתה – ובחרו באופציה הראלית. 
  3. הקפידו על תוכן איכותי ומעניין
  4. ו… פשוט קפצו למים! 
 

חשוב גם לציין שבאופן אידיאלי, במידה והתקציב מספק, המהלך הטוב ביותר בפרסום באאוטבריין וטאבולה הוא לבצע AB Test במסגרתו מקדמים כתבה וגם עמוד נחיתה במקביל. באופן זה תוכלו למדוד את התוצאות, ולהבין מהו אפיק הפעולה הטוב ביותר עבור הפרסום באאוטבריין או הפרסום בטאבולה שאתם מתחילים. 

אנחנו בסימן טוב שיווק מתמחים בפרסום בטאבולה ואאוטבריין לעסקים, חברות וארגונים. 

פוסטים נוספים

אדובי או קאנבה

קאנבה או לא קאנבה: זאת לא השאלה

כמו שאנשים רבים מתחום הפרסום הדיגיטלי יודעים, קיימת תוכנה אחת שמעוררת הרבה אנטיגוניזם בקרב מעצבים גרפיים: קאנבה (Canva). מדובר בתוכנה שמאפשרת להדיוטות (כלומר מי שאינם

דילוג לתוכן