שותף פרסום חדש בטאבולה: קבוצת Buzzfeed אשר נהנית ממילארדי צפיות בחודש
טאבולה הכריזו השבוע על שיתוף פעולה מעניין: לרשת שותפי הפרסום שלה הצטרפה קבוצת Buzzfeed, אשר כוללת עשרות אתרי תוכן, תחת מספר מותגים, בראשם Buzzfeed ו-
כל מה שכדאי לדעת על פירסום בטאבולה ואאוטבריין
טאבולה הכריזו השבוע על שיתוף פעולה מעניין: לרשת שותפי הפרסום שלה הצטרפה קבוצת Buzzfeed, אשר כוללת עשרות אתרי תוכן, תחת מספר מותגים, בראשם Buzzfeed ו-
לאחרונה טאבולה יצאה לאחרונה בעדכון חדש ומעניין: אפשרות להשתמש בסרטוני Stock במודעות, ללא תשלום. זאת תודות לשיתוף הפעולה ארוך השנים של טאבולה עם Getty Images,
כל מי שעוסק בפרסום דיגיטלי מספיק זמן מכיר את התופעה: אחת לכמה זמן לקוח מתקשר קצר נשימה, ואומר "אנחנו חייבים לעשות כמה שיותר רעש! יש לנו
ישנם מספר מועדים בשנה שבהם מאתגר במיוחד להיות מקדם דיגיטלי עקב עומס הפרסומים: תקופות של חגים, תקופות של חופשים, וגם תקופות של בחירות או אירועים
לשמחתנו, חלק נכבד מהלקוחות שאנחנו מנהלים עבורם קמפיינים באאוטבריין וטאבולה הם חברות סטארטאפ. אנחנו מאוד אוהבים לנהל קמפיין בטאבולה או אאוטבריין לחברות כאלו. מדובר בלקוחות
בתור משרד פרסום שמתמחה בניהול קמפיינים באאוטבריין וטאבולה, יש לנו את הזכות לעבוד עם חברות ועסקים מתחומים מעניינים מאוד: חברות טכנולוגיות, מרפאות, חברות נדל"ן והשקעות,
כיום, שתי פלטפורמות לקידום כתבות תוכן ופרסום נייטיב שולטות בשוק העולמי: אאוטבריין וטאבולה. הרבה פעמים שני השמות האלו נאמרים באותה נשימה. זאת תודות לקווי הדימיון
אחד הדברים הייחודיים ביותר בפרסום בטאבולה ובאאוטבריין הוא ההתמקדות בתוכן. עצם העובדה שמודעות משולבות באופן אורגני באתרי תוכן אחרים (Native Advertising) מאפשרת פגישה עם הגולש
אין אדם שגולש באינטרנט שלא נתקל מדי יום בפרסום של אאוטבריין וטאבולה. המודעות של שתי פלטפורמות הנייטיב המובילות בעולם משולבות כמעט בכל אתר מוביל בארץ
בואו נדבר ת'כלס – כמה עולה קמפיין בטאבולה? וכמה עולה קמפיין באאוטבריין? בשורות הבאות נשתדל לענות לכם על השאלה החשובה הזו לפני שאתם מתחילים לפרסם
המומחים בקידום בטאבולה ואאוטברין לעסקים (קידום נייטיב), קידום ממומן בפלטפורמות נוספות, סניית אתרים, ייעוץ שיווקי, ועוד.
לשיחת ייעוץ חינם בנושא קידום כתבות תוכן בטאבולה ואאוטבריין חייגו 050-9695517 או השאירו פרטים.