
המאסטרו: ראיון עם אורי פילוסוף, אחד ממומחי הפרסום באאוטבריין וטאבולה המובילים בישראל
הפוסט הפעם הוא ראיון עם אחד ממומחי הקידום בטאבולה ואאוטבריין המובילים בארץ, שיש לי את הזכות לקרוא לו חבר – אורי פילוסוף (בקרו אותו בלינקדין
כל מה שכדאי לדעת על פירסום בטאבולה ואאוטבריין
הפוסט הפעם הוא ראיון עם אחד ממומחי הקידום בטאבולה ואאוטבריין המובילים בארץ, שיש לי את הזכות לקרוא לו חבר – אורי פילוסוף (בקרו אותו בלינקדין
לאחרונה הגיע אלינו לקוח שביקש שנבצע עבורו ניהול קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין. אותו לקוח כבר ניסה קידום בפייסבוק וגוגל שהביאו לו לידים באיכות בינונית (קורה! לכל
לאחרונה נתקלנו באחת מקבוצות הפייסבוק שעוסקות בקידום דיגיטלי בשאלה בנוגע לקידום באאוטבריין וטאבולה שלדעתנו היא מאוד חשובה. כותב הפוסט התלונן שהוא הקים קמפיין באאוטבריין וטאבולה,
ככה אנחנו אוהבים לפתוח בוקר!אותו הלקוח, שני לידים משני קמפיינים שונים, בהפרש של דקה אחד מהשני.לשמחתי תרחיש כזה קורה אצלנו על בסיס יומי, אבל זה
טאבולה הודעה אתמול (28/11/22) על שיתוף פעולה אסטרטגי עם לא אחרת מאשר ענקית המדיה Yahoo (יאהו). מייסד ומנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה פרסם הכרזה בנושא שבה
טאבולה הכריזו השבוע על שיתוף פעולה מעניין: לרשת שותפי הפרסום שלה הצטרפה קבוצת Buzzfeed, אשר כוללת עשרות אתרי תוכן, תחת מספר מותגים, בראשם Buzzfeed ו-
לאחרונה טאבולה יצאה לאחרונה בעדכון חדש ומעניין: אפשרות להשתמש בסרטוני Stock במודעות, ללא תשלום. זאת תודות לשיתוף הפעולה ארוך השנים של טאבולה עם Getty Images,
כל מי שעוסק בפרסום דיגיטלי מספיק זמן מכיר את התופעה: אחת לכמה זמן לקוח מתקשר קצר נשימה, ואומר "אנחנו חייבים לעשות כמה שיותר רעש! יש לנו
ישנם מספר מועדים בשנה שבהם מאתגר במיוחד להיות מקדם דיגיטלי עקב עומס הפרסומים: תקופות של חגים, תקופות של חופשים, וגם תקופות של בחירות או אירועים
לשמחתנו, חלק נכבד מהלקוחות שאנחנו מנהלים עבורם קמפיינים באאוטבריין וטאבולה הם חברות סטארטאפ. אנחנו מאוד אוהבים לנהל קמפיין בטאבולה או אאוטבריין לחברות כאלו. מדובר בלקוחות
המומחים בקידום בטאבולה ואאוטברין לעסקים (קידום נייטיב), קידום ממומן בפלטפורמות נוספות, סניית אתרים, ייעוץ שיווקי, ועוד.
לשיחת ייעוץ חינם בנושא קידום כתבות תוכן בטאבולה ואאוטבריין חייגו 050-9695517 או השאירו פרטים.