הבלוג שלנו

כל מה שכדאי לדעת על פירסום נייטיב בטאבולה ואאוטבריין

למה אנחנו כל כך אוהבים פירסום באאוטבריין וטאבולה?

סימן טוב שיווק היא סוכנות קידום דיגיטלי אשר במרכזה עומד הפירסום ב- Outbrain ו- Taboola. מדובר כנראה בשתי הפלטפורמות המובילות בעולם לקידום נייטיב. הן מאפשרות הצגה של תוכן שיווקי שמשתלב באופן אורגני באתרים הגדולים בעולם: CNN, MSN, FOX, NBC, ואלפי אחרים. גם בזירה המקומית, בישראל, אאוטבריין וטאבולה מאפשרות הצגה באתרים החשובים במדינה, כמו Ynet, Walla, Mako, הארץ, מעריב, ומאות אחרים. 

ההתמקדות שלנו בפירסום באאוטבריין וקידום בטאבולה הגיעה בהמשך לניסיון של שנים שצברנו בקידום בפלטפורמות אחרות, בראשן Google Ads ו- Facebook, והבנה שעם הגישה הייחודית שלנו לשיווק דווקא הפירסום בטאבולה ואאוטבריין מאפשרים לנו לתת ערך עצום ללקוחותינו: לידים איכותיים, חשיפה, מיתוג, מעורבות עם הקהל, ועוד. 

אז הנה למה אנחנו כל כך אוהבים לפרסם ב- Outbrain ו- Taboola, בארץ ובעולם…

שמים את הסיפור במרכז: פירסום עם טאבולה ואאוטבריין

בסימן טוב שיווק הכלי העיקרי שלנו הוא לאו דווקא פלטפורמה כזו או אחרת (כולל אאוטבריין או טאבולה), אלא תוכן. או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו – הסיפור

בלב הסוכנות שלנו עומדת אהבה גדולה לסיפורים, והיכולת לספר אותם בדרך מעניינת, מבדרת, ומחוברת לקהל היעד. מיומנות זו נקראת  Storytelling. בהמשך לכך, אנו מאמינים שאחד הנכסים השיווקיים החשובים ביותר של עסקים הוא הסיפור שלהם: מדוע הם קמו? איך הם עוזרים ללקוחותיהם לפתור בעיות? מה החזון שלהם? מה גורם להם להיות מיוחדים? מיהם האנשים במיוחדים שעומדים בלב העשיה? 

כאשר אנו שואלים את לקוחותינו את השאלות האלו, כמעט תמיד מתגלה סיפור מעניין שכדאי לספר. ולדעתנו, הסיפור הזה הוא נכס לכל דבר. כי בני אדם תמיד אהבו ותמיד יאהבו סיפור טוב. החיבה שלנו לסיפורים התחילה בעבר הרחוק-הרחוק, כאמצעי בידור כמעט יחיד. מאז המדיומים אולי התפתחו (ספרים, אחר כך רדיו וטלויזיה, וכיום פוסטים, טוויטים, סטוריז או Reels), אבל בליבו של כל תוכן איכותי שבאמת מעניין אנשים ומניע אותם להרגיש ולחשוב – עומד סיפור חזק שאיתו ניתן להזדהות באופן כלשהו. 

איך כל זה קשור לפירסום בטאבולה או אאוטבריין? כאן זה נהיה מעניין. 

לאורך השנים צברנו ניסיון עשיר בעולם השיווק הדיגיטלי, במספר גדול של אפיקי פעילות: בניית אתרים, פירסום בגוגל, פייסבוק, לינקדין, כתיבת תוכן שיווקי, ועוד. תודות לאהבה הגדולה שלנו לתוכן ולסיפורים, בכל פרויקט השתמשנו בכישורי ה- Storytelling הייחודיים שלנו כדי להעביר את המסר המדוייק ביותר, לקהל היעד הנכון ביותר. גישה זו תמיד מאפשרת לנו ליצור אתרים או קמפיינים מעניינים, אותנטיים, וגם אפקטיביים במיוחד, שמייצרים ערך אמיתי ומשתלם ללקוחותינו. 

בכל הנוגע לניהול קמפיינים ממומנים, עד לפני מספר שנים עבדנו בעיקר עם גוגל, פייסבוק וכאשר הגיע הלקוח המתאים גם לינקדין. כולן מערכות פירסום מצויינות, ואנו עדיין עושים בהן שימוש נרחב. אבל בשלב כלשהו גילינו את הקסם של פירסום בטאבולה ובאאוטבריין, והבנו שמדובר בפלטפורמות שמאפשרות לנו למנף את הסיפור של הלקוח לרמה חדשה לחלוטין – הן מבחינת עניין לגולשים, והן מבחינת תוצאות שיווקיות עבור הלקוח.

פירסום ב- Taboola ו- Outbrain: מינוף התוכן ככלי שיווקי

עבורנו כמומחי שיווק ו- Storytelling, היתרון הגדול שאנו מקבלים מאאוטבריין וטאבולה זו היכולת לממש את מלוא הפוטנציאל של התוכן והסיפור של הלקוח. הופעת מודעות כהמלצות קריאה באתרי תוכן מאפשרת לפגוש את קהל היעד כאשר הוא ב- State of mind של צריכת תוכן וחיפוש אחר בידור. נקודת מוצא זו מעלה משמעותית את הסיכוי לזכות בתשומת לב הגולש תודות לאיכות הכתבות ועמודי הנחיתה שאנו יוצרים בחלק מהקמפיינים באאוטבריין וטאבולה. 

אנו מסוגלים ליצור תכנים שיווקיים איכותיים שכאלו מאחר ולאורך השנים צברנו ניסיון עשיר בעבודה עם לקוחות, ופיתחנו תהליך שמאפשר לנו להכיר לעומק את הפעילות העסקית, הייחודיות והסיפור שלהם. 

המפגש עם הלקוח בזמן שהוא מעוניין לצרוך תוכן (בעזרת אאוטבריין או טאבולה) יחד עם יכולות ה- Storytelling שלנו מאפשר לנו להעביר באפקטיביות מסרים שיווקיים מורכבים יותר מאלו שנהוג להציג בפלטפורמות אחרות של פירסום דיגיטלי. וכך אנחנו יכולים לתת שירותי פירסום דיגיטלי לעסקים עם סל שירותים מורכב יחסית, כמו מרפאות פרטיות שמספקות טיפולים מיוחדים, חברות הייטק שמעוניינות בחשיפה למוצר הייחודי שפיתחו, משרדי עו"ד שפותרים בעיות מורכבות, ועוד. 

הפירסום בטאבולה ואאוטבריין מאפשר לנו להעביר את המסרים השיווקיים המורכבים יחסית של חברות מעין אלו, באופן טבעי ומהנה לגולש, וכך לייצר עבור לקוחותינו לידים איכותיים (בעזרת הטפסים שמשולבים בכתבות שלנו), חשיפה עצומה, מיתוג, ועוד. 

רוצים לפרסם בטאבולה ואאוטבריין עם המומחים המובילים בארץ?

אם גם אתם מתעניינים בפירסום נייטיב באאוטבריין או טאבולה עם סימן טוב שיווק, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם. 

בנוסף לקידום דיגיטלי בטאבולה ואאוטבריין אנו מספקים פירסום בפלטפורמות נוספות, כמו גם שירותי בניית אתרים, כתיבת תוכן, ועוד. 

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן