ככה אנחנו אוהבים לפתוח בוקר!
אותו הלקוח, שני לידים משני קמפיינים שונים, בהפרש של דקה אחד מהשני.
לשמחתי תרחיש כזה קורה אצלנו על בסיס יומי, אבל זה תמיד משמח ומרגש. בעיקר כשזה קורה עבור הלקוח הזה, שמאמין בנו ועובד איתנו כבר שנתיים ופועל בתחום תחרותי מאוד, ולכן חשוב לנו שיהיה מרוצה.
מה הסוד להצלחה כזו בקמפיין אאוטבריין שאנחנו מריצים לאותו לקוח? כמו שאני תמיד אומר, הבסיס לכל הצלחה בקמפיין אאוטבריין או טאבולה טמון בתוכן, בסיפור טוב. ואכן, המודעות שבקמפיין מובילות את הגולשים לכתבה במגזין שבבעלותנו אשר מציגה את הלקוח בתור הגיבור של הקמפיין שלו – מקצועי, אמין, חדור מטרה לעזור ללקוחותיו (ומהכרות אישית, הוא אכן כזה!).
לאחר שהכתבה הושלמה לשביעות רצון הלקוח, התחלנו להזרים אליה תנועת גולשים באמצעות קמפיין אאוטבריין. המודעות מהוות חלק אינטגרלי מהסיפור שאנחנו מספרים על הלקוח שלנו. הן מדברות באותה השפה של הכתבה, פונות ישירות לקהל היעד, ובכך יוצרות תמונה שלמה והוליסטית יותר של המסרים שאנחנו מתקשרים באמצעות קמפיין האאוטבריין המדובר.
לאחר שהגולשים מבקרים בכתבה וקוראים אותה, יש להם אפשרות להשאיר את פרטיהם באמצעות טפסים אשר משולבים בכתבה. הטפסים כוללים שאלון קצר שעוזר ללקוח לפלח את טיב הגולשים שהשאירו פרטים, ולהבין מי מהם יותר או פחות רלוונטי עבורו.
במקביל, אנחנו מבצעים אופטימיזציה שוטפת לקמפיין האאוטבריין. דרך המערכת אנחנו מקבלים חיווי אודות תפקוד רכיבי הקמפיין השונים, כולל מודעות, אתרים שבהן מופיעות המודעות, עלויות לקליק, ועוד. למרות שהלקוח עובד איתנו כבר שנתיים והקמפיינים באאוטבריין שלו מניבים כמות יפה של לידים בעלות משתלמת מאוד (חמסה חמסה!) אנחנו בודקים את הקמפיין מספר פעמים כל יום, לוודא שהכל פועל כשורה, וכמובן גם להמשיך ולשפר אותו.
מעוניינים גם בקמפיין אאוטבריין שיניב לכם לידים איכותיים בעלות משתלמת? צרו איתנו קשר ונשמח ליצור אסטרטגיה מותאמת אישית עבור העסק שלכם.