איך אנחנו עושים קמפיינים באאוטבריין וטאבולה?
שיטת הפעולה של סימן טוב שיווק
לכל פלטפורמת קידום יש אופי משלה, יתרונות וגם חולשות. תהליך הקידום ב- Taboola ו- Outbrain שפיתחנו נועד למנף את היתרונות הייחודיים של מערכות פירסום אלו, ולתת ללקוחותינו תוצאות ייחודיות בהתאם.
אור סימן טוב, מייסד ומנכ"ל סימן טוב שיווק
התהליך: איך עושים קמפיין בטאבולה או אאוטבריין?
תחום ההתמחות של סימן טוב שיווק הוא קידום וניהול קמפיינים באאוטבריין וטאבולה. ההתמקדות שלנו בקידום בפלטפורמות אלו, וניסיון בעבודה עם מגוון לקוחות ומשפכים שיווקיים, אפשרה לנו ליצור תהליך מדוייק שמבטיח מימוש מלא של הפוטנציאל העצום שקיים בשתי הפלטפורמות המובילות בעולם של קידום נייטיב.
בעמוד זה נתאר בפניכם את התהליך שפיתחנו לקידום באאוטבריין וטאבולה. התהליך מתבסס על היכולת הייחודית שלנו ליצור תוכן אפקטיבי, שימוש בנכסים דיגיטליים שבבעלותנו, והבנה עמוקה בעולמות השיווק והקידום הממומן.
שלב 1 בפרסום בטאבולה ואאוטבריין: מכירים את הלקוח, אבל באמת!
הכרות אמיתית עם הלקוח היא נקודת המוצא לכל קמפיין שננהל בטאבולה, אאוטבריין, או כל פלטפורמה ופעילות שיווקית אחרת.
לכן, כל קמפיין בטאבולה או אאוטבריין שניצור מתחיל בפגישות עם הלקוח, ראיונות שמטרתם להכיר את העסק, השירותים שנקדם, ועוד.
גורם חשוב בתהליך ההכרות עם הלקוח הוא הבנת קהל היעד שאליו נפנה במהלך הקמפיין בטאבולה ואאוטבריין שניצור. הבנה אמיתית של קהל היעד של כל מוצר מאפשרת לנו ליצור קמפיינים באאוטבריין וטאבולה שפונים לצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך מייצרים יותר לידים וחשיפה איכותית בפני הגולשים הנכונים.
שלב 2 בפרסום באאוטבריין וטאבולה: יצירת אסטרטגיה
לאחר שהכרנו את הלקוח, את פעילותו, מטרותיו וקהלי היעד שלו, ניצור אסטרטגיה שלפיה ניצור את הקמפיינים בטאבולה ואאוטבריין.
בין הדברים שאליהם נתייחס בשלב יצירת האסטרטגיה לקידום ממומן בטאבולה ואאוטבריין: איזה שירות או מוצר לקדם, לאלו קהלים לפנות בפרסום, תקציבים מומלצים, בחירת פלטפורמה (טאבולה טאאוטבריין אבל לעיתים גם גוגל, פייסבוק או לינקדין), לוחות זמנים, ועוד.
נעביר את האסטרטגיה שיצרנו עבור הקמפיינים באאוטבריין וטאבולה לאישור הלקוח, ולאחר קבלת פידבק או אישור – נעבור לשלב יצירת התוכן עבור הקמפיינים בטאבולה ואאוטבריין שננהל עבורו.
שלב 3 בפרסום באאוטבריין וטאבולה: יצירת התוכן
לאחר שהלקוח אישר את אסטרטגיית הקידום באאוטבריין וטאבולה שהצענו, ניגשים לשלב יצירת התוכן הנדרש לקידום.
מאחר והכוח הגדול של קמפיינים ב- Taboola ו- Outbrain הוא קידום כתבות תוכן, פעמים רבות נבחר באפשרות הזו. אנחנו ניצור כתבה איכותית וסיפורית ברמה עיתונאית, אשר שמה במרכז את הלקוח ופעילותו. כדי לקדם את הכתבה באאוטבריין ובטאבולה נעלה את הכתבה לאתר הלקוח, או לאחד מאתרי המגזין שבבעלותינו, שכבר מותאמים ליצירת לידים באמצעות קידום בטאבולה ואאוטבריין.
חשוב לציין שאפשר ליצור קמפיינים באאוטבריין וטאבולה שמפנים גם לעמודי נחיתה או עמודים מסויימים באתר הלקוח. במידת הצורך ניצור עמודי נחיתה ואף נקים אתרים שלמים כדי שהקידום בטאבולה ואאוטבריין יהיה אפקטיבי ככל הניתן.
שלב 4 בפרסום בטאבולה ואאוטבריין: הטעמת קודי מעקב ויצירת קהלים והמרות
בקידום באאוטבריין וטאבולה, כמו קידום ממומן בכל פלטופורמה אחרת, אחד הדברים הקריטיים להצלחת הקמפיין הוא ניהול וניתוח הדאטה אשר הקמפיין מייצר. שלב זה בהקמת הקמפיין בטאבולה ובאאוטבריין מוקדש לנושא חשוב זה.
על מנת שנוכל לעקוב אחר האלמנטים שמייצרים לנו המרות, ליצור קהלים ולבצע אופטימיזציה שוטפת, נטמיע את הפיקסל של טאבולה ואאוטבריין בכתבה, עמוד הנחיתה או האתר שיצרנו ללקוח, וגם ניצור המרות וקהלים בתוך מערכות הקידום עצמן.
כדי לנהל את העבודה בצורה טובה נעזר ביישומים כמו Google Tag Manager, Google Analytics, וכלים דיגיטליים נוספים שבהם אנחנו משתמשים לטובת ניהול הקידום בטאבולה ובאאוטבריין.
שלב 5 בפרסום בטאבולה ואאוטבריין: תחילת קמפיין, מעקב ואופטימיזציה
בשעה טובה ההכנות הסתיימו, ואפשר להתחיל עם הקמת קמפיין טאבולה או אאוטבריין!
אנחנו מקימים את הקמפיין באאוטבריין או טאבולה בהתאם לאסטרטגיה, מפנים גולשים לכתבה או עמוד הנחיתה, ומתחילים לקבל לידים ודאטה ראשוניים.
אנחנו עוקבים אחר הקמפיינים באאוטבריין ובטאבולה באופן שוטף, חיים את הנתונים, ומבצעים אופטימיזציה ככל שאנחנו לומדים יותר. האופטימיזציה לקמפיין טאבולה ואאוטבריין כוללת טקסטים ותמונות חדשות למודעות, התאמת תקציבים, מיקוד קהלים ותחומי עניין, ועוד.
ככל שקמפיין הטאבולה ואאוטבריין מתקדם כך אנחנו מקבלים יותר נתונים, ויכולים לדייק את הקמפיין כך שייצר יותר תוצאות.
שלב 6 בפרסום בטאבולה ואאוטבריין: עדכונים ותקשורת שוטפת עם הלקוח
כאשר אנחנו מנהלים פרסום בטאבולה ואאוטבריין עבור לקוח, חשוב לנו שהוא יהיה מעורב. אנחנו מאמינים בשקיפות, שיתוף פעולה ותקשורת פתוחה, ולכן חשוב לנו שהלקוח יהיה חלק פעיל בתהליך הקידום בטאבולה ואאוטריין שאנחנו מבצעים עבורו.
לכן, אנו יוזמים שיחות עדכון, שולחים דוחות תקופתיים, זמינים לשאלות ובקשות, ונהנים לייעץ ולחלוק מהניסיון שלנו בפירסום וקידום (בטאבולה ואאוטבריין, ובאופן כללי).
חשוב גם לציין שהלקוח מכיר הכי טוב את העסק, השירותים וקהלי היעד שאותם אנחנו מפרסמים באאוטבריין וטאבולה עבורו. לכן, אנחנו אוהבים לשמוע את דעתו על מהלכים שלנו, ולקבל תובנות חדשות שאותן נוכל לכלול בקמפיינים ב- Taboola ו- Outbrain שאנו מנהלים.
שלב 7 בפרסום באאוטבריין וטאבולה: המשך אופטימיזציה ומהלכים מתקדמים
שלב 7 בתהליך הפירסום בטאבולה ואאוטבריין שלנו מבטא את הפעילות השוטפת.
לאחר שההכנות הסתיימו, הקמפיינים באאוטבריין או טאבולה הופעלו והלקוח הפך לחלק פעיל בתהליך, המשימה שלנו היא להביא תוצאות: לידים, חשיפה, מיתוג, הרשמות לניוזלטר, מכירות, וכל מה שהלקוח צריך לקידום העסק שלו.
גם כאשר הכל נראה על מי מנוחות, אנחנו ממשיכים בניהול הקמפיינים בטאבולה ואאוטבריין, משמרים את התוצאות, חושבים על דרכים חדשות להוזיל עלויות ללקוח, ועוד.
שלב זה של הקידום בטאבולה ואאוטבריין עשוי לכלול יצירת כתבות חדשות, קמפיינים מתקדמים (לדוגמה רימרקטינג), פתיחת פלטפורמות קידום נוספות (גוגל, פייסבוק, לינקדין), ועוד.
כך או כך, אנחנו נמשיך לנהל את הפירסום באאוטבריין וטאבולה עברו הלקוח, להמשיך להביא לו תוצאות מעולות, ולהמשיך לחשוב על דרכים חדשות לשיפור.
רוצים שננהל גם עבורכם את הקמפיינים בטאבולה ובאאוטבריין?
השיטה שפיתחנו לניהול אפקטיבי של קמפיינים באאוטבריין ובטאבולה מאפשרת לנו לתת תוצאות למגוון הלקוחות שאנו משרתים: חברות הייטק, מרפאות, חברות יזמיות, משרדי עו"ד, ועוד. כדי להתחיל להופיע באתרי התוכן הגדולים בארץ ובעולם עם פירסום בטאבולה ואאוטבריין צרו איתנו קשר כבר עכשיו.
קידום כתבות תוכן בטאבולה ואאוטבריין
עם סימן טוב שיווק
רוצים שהתוכן שלכם יופיע באתרים הגדולים בארץ, ולהתחיל ליהנות מלידים איכותיים וחשיפה עוצמתית?