הבלוג שלנו

כל מה שכדאי לדעת על פירסום נייטיב בטאבולה ואאוטבריין

אחת ולתמיד: מהם ההבדלים בין אאוטבריין לטאבולה?

מה ההבדל בין Taboole ל- Outbrain?

כיום, שתי פלטפורמות לקידום כתבות תוכן ופרסום נייטיב שולטות בשוק העולמי: אאוטבריין וטאבולה. הרבה פעמים שני השמות האלו נאמרים באותה נשימה. זאת תודות לקווי הדימיון הרבים ביניהן: שתיהן חברות ישראליות שהגדירו מחדש את השוק העולמי. שתיהן מאפשרות קידום כתבות תוכן. שתיהן פועלות במרץ בזירות העולמיות, וגם בישראל. אז מה ההבדל בין אאוטבריין לטאבולה? ויותר חשוב – איזו מהן יותר מתאימה לקידום העסק שלך?

המדריך שלפניכם מרכז את ההבדלים העיקריים בין Outbrain ל- Taboola ויעזור לכם להבין טוב יותר את שתי הפלטפורמות המעניינות האלו. 

 

מוצאים את ההבדלים: Taboola ו- Outbrain

ההבדלים בין טאבולה לאאוטבריין שתראו לפניכם מתמקדים בסוגיות שצפויות להשפיע על עבודת הפרסום שנעשית בעזרתן. לא נכנס לסוגיות עסקיות או טכנולוגיות שמאחורי הקלעים – לאלו ראוי להקדיש פוסטים אחרים. 

ממשק תפעול אאוטבריין לעומת טאבולה

גם אאוטבריין וגם טאבולה יצרו לטובת המשתמשים ממשקי תפעול נוחים ומתקדמים. בשניהם אפשר לראות במבט אחד את כל הנתונים העיקריים שאמורים לעניין מפרסם באאוטבריין וטאבולה, כולל: שמות הקמפיינים, חשיפות (Impressions), קליקים, CTR, המרות, CPA, ועוד. בשתי הפלטפורמות ניתן לערוך בקלות את הנתונים שמוצגים בממשק (באמצעות כפתור Columns), וממשקי יצירת המודעות של שתיהן מאפשרים יצירה מהירה ויעילה של מודעות מרובות על בסיס הצלבות בין טקסטים לתמונות. במילים אחרות, אאוטבריין וגם טאבולה מספקות ממשק משתמש דומה מבחינה תפעולית, כאשר ההבדלים העיקריים הינם מיתוגיים ברובם וקשורים לגישה שונה ל- UX. 

לא תמיד המצב היה כך. הממשק הנוכחי של טאבולה (מוכר בשם Taboola Ads) הושק רק לפני שנים ספורות. עד אז הממשק אליו היו חשופים רוב המפרסמים נקרא Taboola Backstage, והוא היה יחסית מסורבל ופחות מזמין מזה הנוכחי (אם כי חלק מחברינו שיוצרים קמפיינים בטאבולה עדיין זוכרים לו חסד נעורים ומעדיפים אותו על פני הנוכחי). לשמחתנו, לפני מספר שנים טאבולה יישרו קו עם אאוטבריין, שיפרו משמעותית את ה- UX של הממשק, וכיום הוא אפקטיבי מאוד ונעים לעין. 

ממשק משתמש Outbrain
כל הנתונים החשובים במבט אחד: ממשק משתמש אאוטבריין
ממשק משתמש Taboola
הצבע הכחול שולט: ממשק משתמש טאבולה

פתיחת חשבון בטאבולה לעומת אאוטבריין

פתיחת חשבון בטאבולה וגם באאוטבריין היא תהליך מאוד פשוט. בשתי המערכות ניתן ליצור את את החשבונות באמצעות מסכי הבית של שתי הפלטפורמות (outbrain.com ו- taboola.com). ההבדל העיקרי הוא שבאאוטבריין יש להקליק על Register, ואילו כדי לפתוח חשבון בטאבולה יש להקליק על Create A Campaign. לאחר מכן יחל תהליך פתיחת החשבון, במהלכו יש לספק כתובת מייל שאליה יקושר החשבון החדש, שם החברה, פרטי איש קשר, מספר ח.פ., ושאר הנתונים הסטנדרטיים שיש להגיש בעת תחילת עבודה עם מערכת פרסום דיגיטלית. 

גם כאן להיסטוריה הקצרה של שיווק עם טאבולה ואאוטבריין יש תפקיד ביצירת רתיעה מסויימת מתהליך פתיחת חשבון בטאבולה. עד לפני מספר שנים כדי לפתוח חשבון בטאבולה היה צריך ליצור קשר במייל נציג מהחברה, שהיה מעביר את הבקשה לצוותים הטכניים. התהליך היה ידני ולעיתים גם איטי. למרבה השמחה, הימים האלו מאחורינו, וכיום אפשר לפתוח חשבון מפרסם בטאבולה בקלות עם כמה קליקים. 

תקציב פרסום מינימלי בטאבולה לעומת אאוטבריין

תקציב מדיה הוא אחד הפרמטרים החשובים בכל קמפיין בטאבולה ואאוטבריין. מדובר ב"דלק" אשר מניע את הקמפיין, והוא זה שבראש ובראשונה קובע כמה חשיפות (Impressions) הקמפיין צפוי לקבל. 

האם יש הבדל בתקציב המינימלי לפרסום באאוטבריין וטאבולה? כאן ההבדל דווקא משמעותי. נכון לכתיבת שורות אלו, תקציב הפרסום המינימלי באאוטבריין עומד על $20 ליום, או $600 לחודש. לעומת זאת, בטאבולה אין הגבלה על תקציב פרסום, ואפשר לבחור אפילו $1 ליום. שימו לב שבמידה ותבחרו תקציבים צנועים מעין אלו, תדרשו להגדיר bid (עלות לקליק) נמוך ולא תחרותי, כדי לאפשר למערכת לספק לכם מספר קליקים כל יום. 

תקציב מינימום לקמפיין בטאבולה
כמה עולה קמפיין בטאבולה? תקציב מינימלי של $1 ליום

מהירות עדכון נתונים ב- Outbrain לעומת Taboola

כל מנהל קמפיינים יודע כמה חשוב לקבל נתונים, וכמה שיותר מהר יותר טוב. כך גם בפרסום בטאבולה ואאוטבריין. הנתונים שהמערכות מספקות מאפשרות לקבל החלטות אשר ישפרו את הקמפיין ויאפשרו ליהנות מתוצאות טובות יותר: לידים, מכירות, הגעה לקהלים איכותיים יותר, ועוד. 

בסעיף זה קיים לטאבולה יתרון קטן על פני אאוטבריין: מהירות עדכון הנתונים בטאבולה יחסית מהירה. הנתונים לא מגיעים בזמן אמת, אבל הם מתעדכנים כל כמה דקות באופן קבוע. באאוטבריין, תהליך קבלת הנתונים בשיפור מתמיד, אבל נכון לכתיבת שורות אלו עדיין לא עומדת בקצב של טאבולה. הנתונים מתעדכנים כל כמה דקות, אולם נתונים סופיים צפויים להתעדכן כל שעה או שעתיים. 

עדכון (17/8/22): החל מחודש אוגוסט 2022 ממשק עדכון הנתונים של אאוטבריין מציג באופן דיפולטיבי נתונים עדכניים בטווח זמן של כ- 5-10 דקות. בכך אאוטבריין מיישרים קו עם טאבולה, ושתי הפלטפורמות מציגות נתונים עדכניים כמעט בזמן אמת. 

פעילות בישראל: אתרים שעובדים עם אאוטבריין לעומת טאבולה

אם חיפשתם הבדל בין טאבולה לאאוטבריין, זהו כנראה אחד היותר משמעותיים. למרות שנהוג לכנות את טאבולה ואאוטבריין פלטפורמות לקידום כתבות תוכן, ההתיחחסות המדוייקת אליהן צריכה להיות "פלטפורמות קידום נייטיב (Native)". המשמעות היא שפלטפורמות אלו מתפעלות רשת שותפי פרסום ענקית (אתרים ואפליקציות צד ג') שבהם המודעות של טאבולה ואאוטבריין משולבות באופן שנראה ומרגיש כמו חלק ממשק האתר או האפליקציה. מכאן הביטוי Native – תודות לחיבור ה"טבעי" בין המודעות לממשק המפרסם. 

אופי זה של פעילות יוצר מאחורי הקלעים תחרות מתמדת בין אאוטבריין לבין טאבולה. שתיהן מנסות לגייס כשותפי פרסום כמה שיותר אתרים ואפליקציות, עם העדפה ברורה לאתרים האיכותיים והגדולים יותר. זאת כדי למשוך יותר גולשים לפלטפורמות שלהן וכך למקסם רווחים. 

תחרות זו יוצרת תנודתיות בתמונת המצב של האפליקציות והאתרים שעובדים עם אאוטבריין וטאבולה בכל רגע נתון. מדי פעם אחת החברות תגייס שותף פרסום גדול, ונתח השוק של אחת החברות יגדל על חשבון השניה. כך למשל היה בתחילת שנת 2021 כאשר אתר וואלה עבר מרשת הפרסום של טאבולה לזו של אאוטבריין, ובכך הפך את אאוטבריין לרשת פרסום הנייטיב הגדולה בישראל במקום טאבולה. 

נכון לכתיבת שורות אלו, בישראל עובדים עם אאוטבריין אתרים כמו וואלה, מאקו, הארץ, דה מרקר, חדשות 12, ספורט One, מעריב, ישראל היום, סרוגים, ביז פורטל, ועוד מאות שותפים קטנים יותר. שותפי הפרסום העיקריים של טאבולה הינם Ynet (השותף המרכזי והמשמעותי ביותר בארץ), כלכליסט, אתר ידיעות אחרונות, רשת המקומונים של ידיעות אחרונות, גלובס, רשת 13, ערוץ 9, ועוד. 

כדי לצפות ברשימה המלאה של אתרים שעובדים עם טאבולה ואאוטבריין הקליקו כאן. 

אז מבחינת שותפי פרסום, עם מי כדאי לעשות קמפיינים – טאבולה או אאוטבריין? התשובה תלויה במטרות של כל קמפיין וקהל היעד שלו. שתי הפלטפורמות צפויות לתת תוצאות מצוינות במידה והקמפיינים מתוכננים כמו שצריך. אולם תודות לרשתות השותפים, הקהל של כל פלטפורמה מתנהג באופן קצת שונה. בעזרת הניסיון שלנו בפרסום בטאבולה ואאוטבריין אנו נוהגים להמליץ ללקוחותינו איפה כדאי להתחיל, מתוך אמונה שהקמפיין יניב רווחים שיאפשרו התרחבות גם לפלטפורמה השניה. 

פעילות בחו"ל: אתרים שעובדים עם טאבולה לעומת אאוטבריין בעולם

ישראל היא רק זירה אחת מיני רבות שבהן ניתן לעשות פרסום באאוטבריין וטאבולה. שתי החברות פועלות במרץ בכל העולם, ומייצרות חיבורים עם אלפי אתרים ואפליקציות בשלל שפות. 

קצרה היריעה מלפרט את כל שותפי הפרסום של אאוטבריין וטאבולה בכל העולם, שכן מדובר בעשרות אלפי אתרים ואפליקציות. בנוסף, ממש כמו שבישראל קיימים אתרים מרכזיים אשר מושכים את מרבית הגולשים (Ynet, וואלה, וכו'), קיימים אתרים כאלו בכל מדינה בעולם שפועלים בשפה המקומית. 

אבל אם נסתכל מזוית רחבה יותר על אתרים שפועלים עם טאבולה ואאוטבריין ברחבי העולם, אפשר להצביע על מספר גופי תקשורת עולמיים אשר מושכים מאות מיליוני גולשים מדי יום מכל הארצות והיבשות (ובעיקר ארה"ב ואירופה). 

חלק מהאתרים הגלובליים שפועלים עם אאוטבריין הינם: CNN, MSN, NY Post, Newsweek, Investing, Yahoo, Vice, Washington Post, New York Times, Wired, Vice, Fortune, Science, ABC – ועוד רבים וטובים. 

חלק מהאתרים הגלובליים שפועלים עם טאבולה הינם: NBC, FOX, CBS, Dailymain, Bloomberg, ESPN, The Weather Channel, E-Online, ועוד. 

בשורה התחתונה, גם טאבולה וגם אאוטבריין עובדים עם האתרים הגדולים בעולם ומאות מיליוני גולשים נחשפים לפרסומים שלהם מדי יום. נפלה בחלקנו הזכות לעשות קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין לקהלים ממדינות רבות בעולם, כולל ארה"ב, אנגליה, גרמניה, אוסטריה, ניו זילנד, ועוד. כמו תמיד, גם בקמפיין עולמי תוצאות הפרסום בטאבולה ואאוטבריין תלויות ביצירת אסטרטגיה אשר מזהה את קהל היעד ותוכן איכותי אשר מספק ערך ועניין אמיתיים. 

טאבולה ואאוטבריין: רשתות פרסום חובקות עולם
אאוטבריין וטאבולה: רשתות פרסום חובקות עולם

סוגי מודעות בטאבולה ואאוטבריין וההבדלים בניהם

כאשר אנו יוצרים פרסום באאוטבריין או בטאבולה, התוצר הסופי שאותו פוגש הגולש הן המודעות שאנחנו יוצרים. מאחורי הקלעים אנחנו, מומחי השיווק בטאבולה ואוטבריין, יכולים להתעמק בשלל הפרמטרים אשר מספקים לנו מידע על אפקטיביות הקמפיין (CTR, CPA, ROI, ועוד), אולם עבור הגולש הממוצע כל אלו אינם רלוונטיים. מנקודת המבט שלו הוא נתקל בהמלצה על קריאת תוכן שנראית לו מעניינת, ויקליק עליה גם אם הוא לא מודע לכך שמדובר במודעה מטאבולה או מאאוטבריין.

לכן, כאשר מדברים על ההבדל בין טאבולה לאאוטבריין, חשוב להתייחס גם לנושא זה – מה ההבדלים בין המודעות של שתי הפלטפורמות? כמו ברבים מהתחומים האחרים בהם נגענו במאמר זה, גם במודעות ההבדל בין טאבולה לאאוטבריין יחסית קטן, אך קיים ומשמעותי. 

מבחינת ממשק יצירת המודעות, מדובר ב- UX קצת שונה, אולם הדינמיקה והתהליך כמעט זהים. לאחר הגדרת הפרמטרים היותר טכניים של הקמפיין באאוטבריין או טאבולה (תקציב, קהל, מערכת הפעלה, ועוד), המפרסם יגיע למסך יצירת המודעות. בשתי הפלטפורמות יהיה עליו להזין את עמוד הנחיתה שאליו יפנה הקמפיין. מיד אחר כך המפרסם יתבקש להזין טקסטים, ולהעלות תמונות. מנגנוני יצירת המודעות של טאבולה ואאוטבריין פועלים באופן אוטומטי לפי עקרון של הצלבה. כלומר, במידה והמפרסם העלה טקסט אחד ושתי תמונות – המערכת תיצור אוטומטית שתי מודעות, עם טקסט אחד ושתי התמונות. אם נדגים את המנגנון בעזרת מספרים קצת יותר גדולים, המפרסם יכול להעלות 10 טקסטים ו- 10 תמונות, והמערכות ייצרו 100 מודעות חדשות לקמפיין (10 תמונות כפול 10 טקסטים). 

מבחינת סוגי המודעות: בטאבולה כמו גם באאוטבריין סוג המודעות הדיפולטיבי הינו מודעות מבוססות תמונה סטטית. בשתיהן גם ניתן ליצור מודעות מבוססות וידאו, עליהן אנו מאוד ממליצים. אאוטבריין גם מציעים מודעות קרוסלה, בהן ניתן להעלות מספר תמונות – אלו מומלצות מאוד לטובת קמפיינים של Brand Awareness. שתיהן מאפשרות גם להוסיף כפתור הנעה לפעולה למודעות, אשר אמור להבליט את המודעה ולהגביר CTR. 

ראוי להזכיר שני פיצ'רים מעניינים במודעות אשר ייחודיים רק לטאבולה. הראשון הינו אפשרות להוסיף טקסט Description באורך של עד 250 תווים שיופיע בחלק התחתון של המודעה. עדכון (15/8/22): החל מחודש אוגוסט 2022 הפיצ'ר של שורת תיאור להזנת טקסט עד 150 תווים קיים גם באאוטבריין.

הפיצ'ר השני אשר ייחודי רק לטאבולה היא ספריית תמונות Stock שמעניקה למפרסם מאגר של מיליוני תמונות זמינות לשימוש. זאת תודות לשיתוף פעולה ארוך שנים בין טאבולה לבין Getty Images.

שימו לב שטאבולה וגם אאוטבריין עובדים כל הזמן על סוגי מודעות חדשים, עם מאפיינים מיוחדים. לדוגמה, מודעות בולטות באתרים או אפליקציות מסויימים. או שיתופי פעולה עם פלטפורמות צד ג' (כמו שיתוף פעולה בין רשת המדיה של גוגל לאאוטבריין).

הבדלים בין אסטרטגיות ביד בניהול קמפיינים באאוטבריין וטאבולה

אסטרטגיית Bid (הצעת המחיר) היא אחד המאפיינים החשובים ביותר בניהול קמפיינים בטאבולה, אאוטבריין, ולמעשה בכל פלטפורמת קידום ממומן (PPC). היא זו שמגדירה למערכת הפרסום באיזה אופן עליה לתמחר את הצגת המודעות כדי להתחרות בשאר המפרסמים. 

אסטרטגיית הביד המסורתית באאוטבריין וגם בטאבולה היא זו הידנית. במסגרתה הגולש מגדיר מחיר בסיס לכל קליק (לדוגמה $0.10), ועל בסיסה תערך הצגת המודעות. המפרסם יכול לשלוט בה במידה מסוימת, ולהגדיר למשל שכדי להתחרות בהצגה באתרים מסויימים המערכת יכולה להגדיל את להוריד את הביד בעד אחוז מסויים. אאוטבריין גם מאפשרים שליטה ברמת המודעה, כלומר שעבור מודעות מסויימות המערכת יכולה להגדיל את הביד באחוז מסויים, וכך לתעדף או להוריד את חשיבותה ביחס לאחרות. 

כדי להשתמש באסטרטגיית Bid ידנית בטאבולה יש לבחור Fixed בסעיף הרלוונטי במסך הגדרות הקמפיין. באאוטבריין כדי לבחור באסטרטגיות הידניות יש לבחור תחילה את אחד מיעדי הקמפיין שמבוססים עליה – Awareness או Traffic.

על אף האפשרויות הרבות שנותן פרסום בטאבולה ואאוטבריין עם אסטרטגיית ביד ידנית, בשנים האחרונות שתיהן מצטרפות למגמה שמעניקה יותר משקל לאסטרטגיות ביד אוטומטיות. במסגרת אסטרטגיות אלו, המפרסם מעניק יותר שליטה לאלגוריתם והבינה המלאכותית שהיא המנוע האמיתי שמאחורי ענקיות הפרסום אאוטבריין וטאבולה. בחירה באסטרטגיית ביד אוטומטי עדיין תדרוש מהמפרסם להגדיר מחיר בסיס לקליק, אולם המערכות עצמן ישקללו את אלפי הגורמים שאמורים להעלות את הסיכוי לתוצאה טובה יותר עבור הקמפיין. לדוגמה, הן יגדירו ביד גבוה יותר כדי להתחרות על הופעה באתר שכבר הביא תוצאות ב- CPA מוצלח, כדי להמשיך ולהופיע שם. 

כדי להשתמש בביד אוטומטי בקמפיין בטאבולה, במסך הגדרות הקמפיין יש להגדיר Smart Bid. בחירה במצב זה בקמפיין בטאבולה תשאיר את השליטה על גובה הביד בידי המפרסם האנושי. באאוטבריין יש לבחור תחילה את אחד הקמפיינים אשר תומכים בביד אוטומטי (Conversions או App Installs), ולאחר מכן לבחור באחד ממצבי האופטימיזציה – Fully Automatic (מעניק שליטה מלאה לאלגוריתם), Semi-Automatic (משאיר את השליטה על שינוי גובה הביד באתרים בידי המפרסם), Target CPA (המערכת תשנה את הביד בהתאם להגדרת מחיר המטרה לפעולה שמבצע הגולש), ו- ROAS (אופטימיזציה בהתאם להחזר אופטימלי על עלות הפרסום) אשר מומלצת בעיקר  בקמפיין אאוטבריין לאיקומרס. 

אסטרטגיית הצעת מחיר בטאבולה ואאוטבריין
אסטרטגיות Bid: אאוטבריין לעומת טאבולה

הבדלים בשירות לקוחות וניהול תיקים באאוטבריין וטאבולה

מערכות פרסום כמו אאוטבריין וטאבולה מספקות מצד אחד ממשק תפעול יחסית נוח, ומאידך צופנות עומק רב שמאפשר מימוש מלא של הפוטנציאל העצום שלהן. יחד עם הקצב המהיר של עדכונים ופיתוחים, גם מפרסמים מקצועיים שצברו שנים רבות של ניהול קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין לא תמיד יודעים את התשובות לכל השאלות. 

כאן נכנסת סוגיית שירות הלקוחות. האינטרס של טאבולה וגם אאובריין הוא לעזור למפרסמים למצוא את התשובות הטובות ביותר עבורם, ולעזור להם לספק תוצאות טובות יותר מהקמפיינים. לכן, שתי החברות יצרו מערכי שירות לקוחות ענפים, שבהן אנשי תמיכה ושירות לקוחות זמינים לעזור למפרסמים. 

המפגש הראשון עם שירות הלקוחות של אאוטבריין וטאבולה נעשה לרוב דרך מיילים כלליים של שירותי התמיכה.

עם שירות הלקוחות של אאוטבריין ניתן ליצור קשר דרך המייל support@outbrain.com

ועם שירות הלקוחות של טאבולה ניתן ליצור קשר דרך המייל support@taboola.com

שתי כתובות אימייל אלו מפנות את הפניה למוקדי שירות כלליים, שמספקים מענה בנושאים מגוונים. ניתן לפנות אליהם בנושאי תמיכה טכנית, תשלומים, בקשה לעצות, וגם כדי להבין מדוע מודעות או קמפיינים מסויימים לא אושרו. 

בשלב זה חשוב לציין הבדל משמעותי בין שתי החברות, והוא מהירות המענה ואיכותו. מהניסיון שלנו, איכות שירות הלקוחות הכללי של אאוטבריין היא המנצחת מבחינות מהירות המענה ואיכות הפתרון המוצע. גם שירות הלקוחות של טאבולה בסופו של דבר חיובי (בעיקר בהשוואה לזה של פלטפורמות PPC אחרות שלא נזכיר את זמן…) – אולם עדיין יש מקום לשיפור.  

ומה לגבי ניהול תיק אנושי באאוטבריין וטאבולה? שתי החברות מציעות מנהלי תיקים אנושיים למפרסמים בולטים, וגם כאן אאוטבריין הם המנצחים. סף התקציב החודשי שמאפשר עזרה ממנהל תיק אנושי באאוטבריין יחסית נגיש. מנהלי התיקים שלהם זמינים מאוד במייל ולעיתים גם בשיחות זום או טלפון. מהניסיון שלנו, מנהלי התיקים של אאוטבריין מאוד מעורבים, מעוניינים בהצלחת הקמפיין באאוטבריין, ונכונים מאוד לעזור. 

גם בטאבולה מנהלי התיקים מאוד מקצועיים ומעוניינים בהצלחת הקמפיין, אולם בשנת 2022 (ונכון לכתיבת שורות אלו) הם העלו את תקציב המדיה הנדרש למנהל תיק אנושי ל- $10,000 בחודש. תקציב נדרש זה הופך את ניהול התיק האנושי לבלתי מושג עבור מספר גדול של מפרסמים, מה שמשאיר אותם עם התמיכה הכללית של החברה, שכאמור יש בה מקום לשיפור. 

שיווק בטאבולה ואאוטבריין: חזון דומה, הבדלים רבים

כפי שניתן לראות, בניהול קמפיינים באאוטבריין וטאבולה קיימים קווי דימיון מאוד חזקים, אך גם הבדלים רבים – הן ברמת הפרקטיקה, והן ברמת החזון והגישה. 

מאחר וקצב העידכונים ופיתוחי המוצר בשתי המערכות מאוד מהיר, פוסט זה עשוי להתעדכן מעת לעת, עם עריכות להבדלים הקיימים, או תוספות להבדלים משמעותיים נוספים אליהם שמנו לב. 

עבורנו, כמשרד פרסום אשר מתמחה בניהול בקמפיינים באאוטבריין וטאבולה, חשוב להכיר כמה שיותר מההבדלים האלו, כדי להבין איזו פלטפורמה מתאימה לאיזה קמפיין ולקוח. אם אתם מעוניינים להתחיל לשווק עם אאוטבריין או עם טאבולה צרו איתנו קשר ונשמח להחליט יחד אתכם באיזו פלטפורמה כדאי להתחיל בשיווק העסק שלכם. 

פוסטים נוספים

אדובי או קאנבה

קאנבה או לא קאנבה: זאת לא השאלה

כמו שאנשים רבים מתחום הפרסום הדיגיטלי יודעים, קיימת תוכנה אחת שמעוררת הרבה אנטיגוניזם בקרב מעצבים גרפיים: קאנבה (Canva). מדובר בתוכנה שמאפשרת להדיוטות (כלומר מי שאינם

דילוג לתוכן