הבלוג שלנו

כל מה שכדאי לדעת על פירסום נייטיב בטאבולה ואאוטבריין

חדש בטאבולה: שימוש במודעות Stock Video כחלק אינטגרלי ממערכת יצירת המודעות

מודעות וידאו בטאבולה עם Getty Images

לאחרונה טאבולה יצאה לאחרונה בעדכון חדש ומעניין: אפשרות להשתמש בסרטוני Stock במודעות, ללא תשלום. זאת תודות לשיתוף הפעולה ארוך השנים של טאבולה עם Getty Images, אחד ממאגרי התמונות הגדולים בעולם. 

עד לאחרונה, מפרסמים אשר יצרו מודעות בטאבולה יכלו להעלות תמונות משלהם למערכת, או לבחור תמונה ממאגר ה- Stock של Getty Images. זאת באמצעות ממשק פנימי שאפשר חיפוש תמונה לפי נושא, ובחירתה כתמונת הנושא של המודעה. כעת טאבולה הרחיבו את השירות החינמי, ובמקביל לתמונות ניתן לבחור גם סרטוני וידאו. 

איך עושים את זה? המשיכו לקרוא. 

מדריך לשימוש במודעות וידאו חינמיות בקמפיין טאבולה

שלב 1: צרו קמפיין טאבולה, ומלאו את כל השדות באופן שתואם את יעדי הקמפיין שלכם: תקציב, מיקום גיאורגרפי, תקופת פעילות, קהלים, ועוד. 

שלב 2: לאחר שמילאתם את הגדרות קמפיין הטאבולה שלכם, תועברו למסך יצירת המודעות. כתבו את הטקסטים הנדרשים למודעות, במידת הצורך הוסיפו שורת Description או כפתור הנעה לפעולה (CTA) ממש כמו בקמפיין רגיל. 

יצירת מודעות לקמפיין טאבולה
יצירת מודעות לקמפיין טאבולה

שלב 3: לאחר שכתבתם מספר וריאציות של טקסטים למודעות קמפיין הטאבולה שלכם, המשיכו לבחירת החלק הויזואלי של המודעות, זה שמתחת לטקסטים. כאן המקום שבו אתם יכולים להעלות תמונות משלכם או לטעון תמונות באמצעות קישור (Upload & Create); להשתמש שוב בתמונה או סרטון שהעלתם בעבר לטאבולה (Media Library), או להשתמש באחת מתמונות הסטוק של Getty Images (קטגוריית Stock Media). לאפשרות האחרונה אתם צריכים להכנס כדי השתמש בפונקציה החדשה. 

עד לעדכון החדש של שימוש במודעות וידאו בקמפיין טאבולה, האופציה היחידה באזור זה היתה לבחור תמונה על בסיס הזנת מילת מפתח בשורת החיפוש. כעת, ניתן להקליק על הכפתור שמצד שמאל, ולבחור האם אתם מעוניינים שהחיפוש יציג תוצאות חיפוש מבוססות תמונה בלבד, וידאו בלבד, או הכל (זו למעשה האופציה הדיפולטיבית). 

מודעות וידאו סטוק טאבולה
קמפיין וידאו מבוסס סרטוני סטוק בטאבולה: בקטגוריית Stock Media בחרו האם להציג תמונות, סרטונים או את שניהם

שלב 4: כאמור, השתמשו בשורת החיפוש כדי לאתר ולבחור סרטונים בהם אתם מעוניינים להשתמש במודעות של קמפיין הטאבולה שלכם. ניתן ליצור בקמפיין טאבולה אחד שילוב בין מודעות תמונה למודעות וידאו, אולם אנו ממליצים להפריד בין שני סוגי המדיה, וליצור קמפיין נפרד לכל סוג מודעה. 

לאחר שבחרתם את הסרטונים בהם אתם מעוניינים להשתמש, יהיה עליכם לבחור Fallback Image. הכוונה היא לתמונה שקמפיין הטאבולה שלכם יציג במידה והוידאו לא יצליח להטען. אנו ממליצים להכין מראש תמונה שתשמש בתור Fallback Image, שכן בשלב זה ניתן רק להעלות תמונה כזו ולא לטעון אותה מספריית המדיה. 

לאחר שסיימתם את בחירת הסרטונים וה- Fallback Image אתם יכולים לאשר את הגשת המודעות. המערכת תיצור באופן אוטומטי שילובים בין רכיבי הטקסט לרכיבי התמונה/וידאו שלכם, כמו בקמפיין טאבולה רגיל. כלומר, אם יש לכם 2 סוגי טקסטים ובחרתם 2 סרטונים, מערכת הפרסום של טאבולה תייצר באופן אוטומטי 4 מודעות שמהוות שילוב בין התוכן שהעלתם לקמפיין. 

בשלב זה הקמפיין והמודעות שלכם יעברו לאישור על ידי צוותי התוכן של טאבולה. לתשומת לבכם: אף על פי שבחרתם מודעות וידאו מתוך ממשק טאבולה, קיים סיכוי שהמודעות שלכם לא יאושרו. זאת מאחר וכך מודעה וכל רכיב בה חייבים לעמוד בתנאי השימוש של טאבולה. לכן אנו ממליצים ללמוד את תנאי השימוש לפני הקמת קמפיין טאבולה, ולבחור תוכן אשר עומד בהם. 

מודעות וידאו בטאבולה: זכרו לטעון Fallback Image
מודעות וידאו בטאבולה: זכרו לטעון Fallback Image

האם כדאי ליצור מודעות וידאו Stock בטאבולה?

כעת נשאלת השאלה, עד כמה התוספת החדשה של טאבולה משמעותית לביצועי הקמפיינים? 

לדעתנו מדובר בתוספת מבורכת בהחלט. מודעות וידאו תופסות מקום יותר ויותר נכבד בכל פלטפורמות הפרסום הדיגיטלי, וטאבולה לא רוצה להשאר מאחור. היתרונות של מודעות וידאו ברורים – הן תופסות את תשומת לב הגולשים, הן נראות טוב כאשר הן מוצגות באתרים השונים שעובדים עם טאבולה, והן יכולות לייצר ביצועים טובים מאוד עבור המפרסם. 

יתרון חשוב נוסף הוא שטאבולה מקצה מיקומי פרסום ייחודיים למודעות וידאו. המשמעות? שימוש מושכל בקמפיין טאבולה עם מודעות וידאו מאפשר לקבל חשיפה איכותית בפחות תחרות, בעלות לקליק משתלמת למדי. 

למרות היתרונות האלו, שימו לב שקמפיין מודעות וידאו בטאבולה הוא קמפיין לכל דבר. במידה ובחרתם סרטון לא מתאים או לא מושך מספיק הוא צפוי לייצר CTR נמוך מדי, מה שיעלה את העלות לקליק על אף ההתמודדות במיקומים ש(כרגע) נחשבים פחות תחרותיים. סרטון לא מתאים או לא איכותי מספיק גם לא ייצר תוצאות איכותיות מספיק, וביצועי הקמפיין עלולים להיות מאכזבים. 

לכן, גם בקמפיין טאבולה עם מודעות וידאו חשוב להקפיד על אופטימיזציה שוטפת, ובמידת הצורך להסיר את מודעת הוידאו החינמית שבה השתמשתם בקמפיין הטאבולה ולשים במקומה תמונה או כל תוכן אחר שאתם מאמינים שייצר תוצאות טובות יותר. 

דבר אחרון, תמונות וסרטוני סטוק עשויים להראות לגולשים רבים בנאליים או כלליים מדי. לכן, אם אתם רואים שביצועי הקמפיין טאבולה עם סרטוני הסטוק שלכם אינם מספקים – שקלו בכל זאת להשקיע וליצור בעזרת עורך וידאו מקצועי מודעות מותאמות אישית עבור קמפיין הטאבולה שאתם מנהלים. 

פוסטים נוספים

אדובי או קאנבה

קאנבה או לא קאנבה: זאת לא השאלה

כמו שאנשים רבים מתחום הפרסום הדיגיטלי יודעים, קיימת תוכנה אחת שמעוררת הרבה אנטיגוניזם בקרב מעצבים גרפיים: קאנבה (Canva). מדובר בתוכנה שמאפשרת להדיוטות (כלומר מי שאינם

דילוג לתוכן