הבלוג שלנו

כל מה שכדאי לדעת על פירסום נייטיב בטאבולה ואאוטבריין

מיזוג ענק בשוק פרסום הנייטיב: אאוטבריין רוכשת את Teads, ומאמצת את שמה לחברה החדשה

מיזוג בין אאוטבריין לטידס

אנחנו ב"סימן טוב שיווק" עובדים עם אאוטבריין כבר שנים, ואפשר לומר בלב שלם שמדובר באחת הפלטפורמות האהובות עלינו. היא תמיד הייתה שחקן חזק בעולם הפרסום הנייטיב, סיפקה פתרונות מעולים והביאה תוצאות ללקוחות שלנו. אבל עכשיו – שינוי גדול מגיע, שינוי שיטלטל את עולם הפרסום הדיגיטלי כולו.

אאוטבריין הופכת לטידס (Teads): מיזוג שמשנה את שוק הנייטיב

אאוטבריין השלימה את רכישת Teads בעסקה של כמיליארד דולר, מהלך שממקם את החברה המאוחדת כאחת מפלטפורמות האד-טק הגדולות בעולם. מדובר בשילוב כוחות משמעותי שמחבר 20,000 מפרסמים עם 10,000 אתרי תוכן פרימיום, ומייצר פלטפורמה שתאפשר גישה ליותר מ-2.2 מיליארד משתמשים ב-50 מדינות.

אבל מעבר להיקף העסקה ולמספרים המרשימים, השינוי הגדול באמת טמון בהחלטה של אאוטבריין לאמץ את השם Teads ולפעול תחתיו.

לפי הדיווחים, ההחלטה למתג את החברה המאוחדת תחת השם Teads (למרות שאאוטבריין היא החברה הגדולה במיזוג) נובעת מהדומיננטיות של המותג בשווקים גלובליים מרכזיים כמו אירופה וארה"ב. בעוד שאאוטבריין נחשבת מובילה בתחום המלצות התוכן, Teads מחזיקה בפלטפורמת פרסום דיגיטלית רחבה עם נוכחות חזקה בפרסום וידאו ובמודלים חוצי-ערוצים – תחום שצומח במהירות. ולכן התקבלה ההחלטה לאמץ את השם Teads. 

מתחילים להתרגל: פרסום בטידס (לשעבר אאוטבריין)

המיזוג הוא חדשות מרגשות עבור החברה החדשה טידס (לשעבר אאוטבריין), אבל עבור מפרסמים אשר משתמשים במערכות פרסום אלו (בעיקר אאוטבריין בארץ), הוא מעלה הרבה מאוד שאלות, למשל:

  • האם ממשק הפרסום של אאוטבריין ישתנה?

  • האם ביצועי הקמפיינים יושפעו בעקבות הגישה לרשת האתרים של Teads?

  • מה יקרה לקמפיינים הקיימים? האם יהיו שינויים בתפעול, בעלות לתוצאה (CPA) או בתמחור?

  • האם יתווספו יכולות חדשות למערכת הפרסום, במיוחד בתחום הווידאו?

  • האם העלויות למפרסמים יעלו או ירדו בעקבות השינויים?

השאלות האלו, ועוד רבות אחרות, עדיין ללא מענה. מה גם שעדיין לא פורסם רשמית לו"ז אשר ירמז על מועד שבו השינויים במותג או בממשק יכנסו לפועל. 

מה שבטוח, מדובר במיזוג שעשוי לעצב מחדש את שוק הפרסום הנייטיב, ולהשפיע על כל מי שעובד עם פלטפורמות פרסום מבוססות תוכן. יהיה מעניין גם לעקוב אחר האופן שבו טאבולה תגיב למיזוג, ואיזה מהלכים היא רוקחת בעצמה כדי להמשיך להשאר שחקן עוצמתי בשוק הנייטיב.  

אנחנו עוקבים אחרי ההתפתחויות ונעדכן כשיהיה מידע נוסף.

פוסטים נוספים

אדובי או קאנבה

קאנבה או לא קאנבה: זאת לא השאלה

כמו שאנשים רבים מתחום הפרסום הדיגיטלי יודעים, קיימת תוכנה אחת שמעוררת הרבה אנטיגוניזם בקרב מעצבים גרפיים: קאנבה (Canva). מדובר בתוכנה שמאפשרת להדיוטות (כלומר מי שאינם

דילוג לתוכן