אחד התחומים שאנחנו הכי נהנים ליצור עבורו פרסום בטאבולה ואאוטבריין הוא תחום ההשקעות בנדל"ן. בין לקוחותינו ניתן לציין מספר חברות אשר אנו מנהלים עבורן פרסום באאוטבריין וטאבולה שעוסקות בהשקעות נדל"ן בישראל או בחו"ל. פעמים רבות לקוחות אלו הגיעו אלינו אחרי שכבר ניסו פלטפורמות אחרות, ולשמחתנו העבודה שלנו בקידום בטאבולה ובאאוטבריין מביאה להם את התוצאות הטובות ביותר. למה זה ככה, ואיך אנחנו עושים זאת? המשיכו לקרוא.
קידום נדל"ן עם פירסום בטאבולה ואאוטבריין: מה הסיפור כאן?
אחד העקרונות שמנחים אותנו בהבנה האם עבור לקוח מסוים מתאים פרסום באאוטבריין או בטאבולה הוא מה אופי הפעילות של אותו לקוח. הלקוחות שאנחנו נמליץ להם על פרסום בטאבולה ואאוטבריין הם לרוב לקוחות שהשירות או המוצר שלהם מורכבים ממספר רבדים, או פונים לקהל יעד יחסית ספציפי. לדוגמה, מרפאות שמספקות פתרון לבעיות מהן סובלת אוכלוסיה מסוימת. או חברות טכנולוגיות שרוצות לגייס משקיעים. מדובר במאפיין מאוד דינמי, שיכול להופיע באופן שונה מלקוח ללקוח. אנחנו מנסים לאתר את אותם רבדים משום שבהם מסתתר הסיפור שבו נתמקד במהלך הפרסום בטאבולה ואאוטבריין.
מהניסיון שלנו, פרסום נדל"ן והשקעות באאוטבריין וטאבולה עובד כל כך טוב מאחר ולכל פרויקט או מיזם יש סיפור מיוחד משלו, שמתכתב עם קהל יעד ייחודי. ישנם לדוגמה קמפיינים שמתמקדים בשכונת מגורים חדשה שנבנית. בקמפיין כזה אנו עשויים לפנות למשפחות צעירות, זוגות עם ילד אחד או שניים, שמחפשים את הבית שבו יגדלו את המשפחה בשנים הקרובות. במקרה כזה, הסיפור שנמקם במרכז הפרסום בטאבולה ואאוטבריין יתמקד ביתרונות השכונה עבור משפחות מעין אלו: בית ספר, פארקים, אוכלוסיה איכותית, ועוד.
במקרים אחרים עשוי לפנות אלינו לפרסום באאוטבריין וטאבולה לקוח שמתעסק בנדל"ן מסוג שונה לגמרי. למשל חברה לשיווק נכסים בארצות הברית. במקרה זה, קהל היעד שלנו לא יהיה משפחות, אלא משקיעים. נכון שאותם משקיעים עשויים להיות אנשי משפחה, אולם נקודת המפגש שלנו איתם בפרסום בטאבולה ואאוטבריין תהיה בהקשר של השקעות. הכתבה שניצור עבור קמפיין שכזה צפויה לספר על הצורך בהשקעה נוספת בימינו, הקושי בהשקעות נדל"ן בארץ, לעומת ההזדמנות הגדולה שמצפה בהשקעה בנדל"ן בארצות הברית. חשוב לציין שהכתבה אותה נקדם באאוטבריין וטאבולה תתייחס גם לחברה המפרסמת ולניסיון שלה, שכן בנושא של השקעות נדל"ן חשוב מאוד לבנות אמון בצד המפרסם.
למה זה כדאי? היתרונות של פרסום באאוטבריין וטאבולה לחברות מתחום הנדל"ן
למה בעצם פרסום באאוטבריין ובטאבולה כה מומלצים לחברות מתחום הנדל"ן וההשקעות בו? הנה כמה מהיתרונות החשובים ביותר שקידום בטאבולה ואאוטבריין צפויים להביא לחברות נדל"ן:
לידים מצויינים: הגולשים נתקלים בפרסום בטאבולה ובאאוטבריין באתרים הגדולים. ברוב המקרים קידום פרויקטים של נדל"ן דורש תוכן יחסית רב כדי להעביר את הסיפור במלואו. המפגש עם הגולשים כאשר הם במצב רוח לצריכת תוכן מגדיל משמעותית את הסיכוי שהם יקראו את הכתבה שאנחנו מקדמים באאוטבריין וטאבולה, וישלחו פרטים לאחר שהפנימו את המסרים העיקריים. כל זאת במקרים רבים מייצר לידים איכותיים יותר מאשר שאר פלטפורמות הקידום הנפוצות.
חשיפה בעלות משתלמת: המשמעות של פרסום בטאבולה ואאוטבריין היא חשיפה עצומה באתרים המובילים בארץ ובעולם. תקציב יחסית צנוע של $100 צפוי לייצר עשרות אלפי הופעות של המודעות, וברוב המקרים (נכון לכתיבת שורות אלו) הקלקה צפויה לעלות 1-2 ש"ח. מדובר בעלות משתלמת במיוחד של חשיפה שניתן לקבל תודות לפרסום באאוטבריין וטאבולה.
מיתוג: ההופעות הרבות באתרים מובילים, יחד עם פרסום של כתבה איכותית שאנחנו כותבים צפויה לייצר אפקט של מיתוג יוקרתי עבור הלקוחות שלהם אנחנו מספקים פרסום באאוטבריין וטאבולה. זו אחת הסיבות לכך שאנחנו עובדים הרבה עם משרדי יחסי ציבור ולקוחות שמעוניינים לייצר מיתוג.
איך להתחיל פרסום בטאבולה ואאוטבריין לחברת נדל"ן?
התהליך שבאמצעותו אנחנו מבצעים פרסום בטאבולה ואאוטבריין ללקוחות מתחום הנדל"ן מורכב ממספר שלבים:
שלב 1: שיחת היכרות ואיפיון. במהלכה נכיר את הלקוח, נבין את ייחודיות הפרויקט, נאתר את קהלי היעד, ועוד.
שלב 2: בניית אסטרטגיה. בשלב זה נתכנן איך לחלק את התקציב, נתכנן לוחות זמנים, נבין במה להתמקד בסיפורו של הלקוח, ועוד.
שלב 3: יצירת התוכן. בשלב זה נעבד את התוכן והידע שקיבלנו מהלקוח לכדי כתבה, עמוד נחיתה או אתר שאותם נקדם בטאבולה ובאאוטבריין עבורו.
שלב 4: הטמעת כלי מעקב והמרה. בשלב זה נטמיע בתוכן שיצרנו פיקסלים של טאבולה ואאוטבריין, גוגל טאג מנג'ר, גוגל אנליטיקס, וכלי מדידה נוספים שבהם אנחנו משתמשים כדי ליצור קידום אפקטיבי באאוטבריין וטאבולה.
שלב 5: תחילת הקמפיין בטאבולה ואאוטבריין. בהתאם לאסטרטגיה והתקציב ניצור קמפיינים ומודעות, ונתחיל לפעול כדי לייצר תוצאות.
שלב 6: אופטימיזציה שוטפת. שלב זה למעשה מבטא את הניהול השוטף של הפרסום באאוטבריין וטאבולה. אנחנו חיים את השלב הזה מדי יום, ובמסגרתו אנחנו עוקבים אחרי המספרים, מבינים אלו מודעות מביאות את התוצאות הטובות ביותר, איזה אתרים הכי אפקטיביים לנו, ועוד.
לאורך השנים סיפקנו שירותי פרסום באאוטבריין וטאבולה לחברות רבות מתחום הנדל"ן וההשקעה בו. צברנו ניסיון רב בתחום, כולל הבנה אלו מודעות ופרמטרים פועלים, ואיך לייצר תוצאות מעולות ללקוח בעזרת פרסום בטאבולה ואאוטבריין. נשמח לעמוד גם לשירותכם. כדי להתחיל צרו קשר.