הבלוג שלנו

כל מה שכדאי לדעת על פירסום נייטיב בטאבולה ואאוטבריין

פרסום בטאבולה וטידס (לשעבר אאוטבריין) עבור חברות Med-Tech

פרסום בטאבולה וטידס (לשעבר אאוטבריין) לחברות מד טק

בשנים האחרונות, תחום הטכנולוגיות הרפואיות חווה פריצות דרך חסרות תקדים. חברות Med Tech מציעות פתרונות חדשניים שיכולים לשנות חיים – מטכנולוגיות לאבחון מוקדם של מחלות ועד למכשור רפואי מתקדם המאפשר טיפול יעיל ונגיש יותר. אך עם כל ההתקדמות הטכנולוגית, אחת השאלות המרכזיות העומדות בפני חברות אלו היא: כיצד ניתן להגיע לקהל היעד המתאים ולהסביר לו את החדשנות שבמוצר בצורה אפקטיבית?

בזירה הזו, טאבולה וטידס (לשעבר אאוטבריין) הפכו לכלי חיוני. שיטות השיווק המסורתיות אינן מספיקות כאשר מדובר בטכנולוגיה רפואית מתקדמת, שדורשת הסבר מעמיק והצגת נתונים בצורה ברורה. כאן נכנס לתמונה הפרסום הנייטיב – מודעות שמשתלבות בצורה טבעית בתוך אתרי חדשות גדולים ומשמעותיים, ומאפשרות למפרסמים לספר סיפור וליצור מעורבות רגשית ואינטלקטואלית עם הקהל.

כיצד חברות Med Tech יכולות לפרסם בטאבולה וטידס (לשעבר אאוטבריין) כדי להשיג חשיפה ולידים איכותיים

היתרון המרכזי של פרסום באמצעות טאבולה וטידס (לשעבר אאוטבריין) הוא שהמודעות אינן נתפסות כפרסום פולשני או מאולץ, אלא כחלק אינטגרלי מהתוכן שמופיע באתרי החדשות הגדולים בעולם. בניגוד למודעות בגוגל או ברשתות החברתיות, שבהן המסר מוגבל למספר מילים או שניות ספורות של תשומת לב, מודעות נייטיב מאפשרות להוביל את המשתמש לקריאת תוכן מעמיק יותר – מאמרים, סיפורי מקרה, ועדויות של מטופלים ורופאים.

אחד היתרונות הגדולים של טאבולה וטידס הוא הפריסה הרחבה שלהן. המודעות מופיעות באתרים מהגדולים בעולם, ביניהם CNN, NBC, MSN, Yahoo, Fox, אתרים פיננסיים כמו Bloomberg, ואתרי בריאות מובילים.

עבור חברות Med Tech, מדובר ביתרון משמעותי: הפרסום יכול להגיע לאנשי מקצוע רפואיים, משקיעים בתחום הבריאות, מטופלים פוטנציאליים ומקבלי החלטות בבתי חולים, כאשר כל אחד מהם נחשף למסרים בזמן שהוא צורך תוכן רלוונטי.

חשיפה עצומה עבור כל דולר: פרסום בטאבולה וטידס לחברות Med Tech

פרסום באמצעות טאבולה וטידס מאפשר להגיע לקהל רחב מאוד בעלות נמוכה יחסית, עם חשיפה ממוצעת של כ-1,000 הופעות לכל דולר. עלות ממוצעת של קליק עומדת על 20-30 סנט, מה שהופך את הקמפיינים ליעילים במיוחד מבחינת עלות מול תועלת – במיוחד כאשר מדובר בקידום של טכנולוגיות רפואיות שדורשות יצירת מודעות גבוהה ושכנוע של קהל מקצועי ומתוחכם.

עבור חברות Med Tech רבות הצורך בחשיפה נועד כדי לייצר נוכחות במדיה לטובת משקיעים, כך שמדובר ביחס עלות-תועלת חיובי במיוחד לטובת מטרה זו.  

מדובר גם בסביבת פרסום שעונה על הצורך ליצור אמינות טכנולוגית ושל המותג. מודעה בטאבולה או טידס מובילה את הקוראים לכתבה מעמיקה, שמציגה את המחקר, הפיתוח, היתרונות והסיפור שמאחורי הטכנולוגיה. זהו יתרון משמעותי, שכן הוא מאפשר לא רק לעניין את הקוראים, אלא גם לחבר אותם רגשית למוצר ולחזון שמאחוריו.

בענף שבו אמינות היא קריטית, חשיפה דרך אתרים מובילים, לצד תכנים אינפורמטיביים ומקצועיים, ממצבת את החברה כחדשנית ומובילה בתחומה – וכך גם מגדילה את הסיכוי לקבל פניות איכותיות של לקוחות, משקיעים ושותפים אסטרטגיים.

סימן טוב שיווק: המומחים בפרסום חברות Med Tech עם טאבולה וטידס (לשעבר אאוטבריין)

עבודה עם טאבולה וטידס דורשת אסטרטגיית תוכן מדויקת והתאמה של המודעות לקהל היעד הנכון. עם ניסיון רב בפרסום לחברות טכנולוגיה רפואית, אנחנו בסימן טוב שיווק יודעים כיצד לבנות קמפיינים חכמים, שיובילו לא רק לחשיפה – אלא גם ללידים רלוונטיים והמרות בפועל.

אם פיתחתם טכנולוגיה רפואית פורצת דרך ואתם רוצים לחשוף אותה לקהל הנכון, זה הזמן למנף את היתרונות של הפרסום הנייטיב ולתת למוצר שלכם את הבמה שהוא ראוי לה.

פוסטים נוספים

אדובי או קאנבה

קאנבה או לא קאנבה: זאת לא השאלה

כמו שאנשים רבים מתחום הפרסום הדיגיטלי יודעים, קיימת תוכנה אחת שמעוררת הרבה אנטיגוניזם בקרב מעצבים גרפיים: קאנבה (Canva). מדובר בתוכנה שמאפשרת להדיוטות (כלומר מי שאינם

דילוג לתוכן