הבלוג שלנו

כל מה שכדאי לדעת על פירסום נייטיב בטאבולה ואאוטבריין

קידום בטאבולה ואאוטבריין לסטארטאפים: מה אפשר להרוויח?

קידום בטאבולה ואאוטבריין לסטארטאפים: מה אפשר להרוויח?

לשמחתנו, חלק נכבד מהלקוחות שאנחנו מנהלים עבורם קמפיינים באאוטבריין וטאבולה הם חברות סטארטאפ. אנחנו מאוד אוהבים לנהל קמפיין בטאבולה או אאוטבריין לחברות כאלו. מדובר בלקוחות עם מוטיבציה מדבקת, שירותים או מוצרים מעניינים, ורצון אמיתי להצליח ולשנות את העולם לטובה. לקוחות אלו גם לרוב עובדים מאוד מסודר, עם חזון ותכנית עסקית, כך שאנחנו יכולים ללמוד ביעילות ובמהירות את הצרכים שלהם ולהתאים להם אסטרטגיית שיווק בטאבולה או אאוטבריין וליצור קמפיינים שעונים על הצרכים שלהם. 

אבל בואו ניקח רגע צעד אחורה. למה יותר ויותר חברות סטארטאפ פונות אלינו ומביעות עניין בקידום באאוטבריין או טאבולה עבור העסק והמותג שלהן? אנחנו יכולים לחשוב לא על יתרון אחד שבזכותו קמפיין אאוטבריין או טאבולה יכול לעזור לחברות סטארטאפ – אלא על 9 יתרונות כאלו. 

יתרון 1: קידום כתבה באאוטבריין או טאבולה מעביר את המסר טוב יותר

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בפלטפורמות הנייטיב הוא האפקטיביות הגדולה של קידום כתבת תוכן באאוטבריין וטאבולה. ברוב המקרים זו תהיה האסטרטגיה שבה נבחר בקמפיינים של נייטיב, מאחר ובאמצעות קידום כתבה אנחנו מסוגלים להעביר מסרים מורכבים יותר. לדוגמה: שירות שדורש הסבר מפורט על התועלת שלו, מוצר טכנולוגי שדורש סקירה יחסית ארוכה, או אפילו כתבת פרופיל על אנשי מפתח מעוררי השראה שעובדים בסטארטאפ כמו אחד המייסדים. לפיכך, ברוב המקרים המקרים שבהם אנחנו מקדמים חברת סטארטאפ נבחר (לפחות בשלב הראשון) להתחיל עם יצירת כתבה מעניינת וסיפורית, שתשמש אותנו כעמוד הנחיתה בקמפיין באאוטבריין ובטאבולה. 

חברות סטארטאפ, מעצם מהותן, באות לפתור בעיה מסויימת, לרוב באמצעות טכנולוגיה וחדשנות. מדובר בסיטואציה מעניינת שיש הרבה מה לספר עליה. המסלול של קידום כתבת תוכן עם טאבולה ואאוטבריין הוא בסיס מצוין להעביר מסרים מורכבים מעין אלו באופן שיווקי. 

יתרון 2: קידום כתבה בטאבולה או אאוטבריין מאפשר בניית תדמית ומיתוג באופן אפקטיבי במיוחד

סטארטאפים רבים, במיוחד כאלו שפותרים בעיה שמטרידה אנשים רבים (B2C) או עסקים רבים (B2B) צריכים להיות במודעות של לקוחותיהם הפוטנציאליים. כאשר שם החברה, הפתרונות והמסרים העיקריים שלה נכנסים למודעות של לקוחות פוטנציאליים – הם נשארים שם לאורך זמן. הם הופכים לנושא שיחה בין חברים או קולגות, מחפשים אותם בגוגל, והסיכוי שיפנו אליהם גדל. 

קמפיין אאוטבריין או טאבולה הם אחד הכלים החזקים ביותר לבניית תדמית שקיימים כיום. זאת תודות לעלות היחסית נוחה לקליק, התפוצה הנרחבת בכל האתרים הגדולים בארץ ובעולם והמפגש עם הקורא ברגעים שבו הוא מעוניין לצרוך תוכן. לכן, במידה וחברת סטארטאפ פונה אלינו עם בקשה לסייע בבניית התדמית הציבורית שלה, ההמלצה החד משמעית שלנו היא קמפיין Taboola או קמפיין Outbrain – ובמידת הניתן מבחינת תקציב עדיף קמפיינים בשתי הפלטפורמות במקביל. 

בניית תדמית עם קמפיין טאבולה או אאוטבריין
בניית תדמית עם קמפיין אאוטבריין וטאבולה: פתרון מושלם לסטארטאפים

יתרון 3: קידום בטאבולה ואאוטבריין מגביר מודעות בקרב משקיעים פוטנציאליים

גיוס משקיעים עם קמפיין טאבולה ואאוטבריין הוא אחת המטרות החשובות ביותר עבור לקוחותינו. סטארטאפים רבים מחפשים את סבב ההשקעה הבא שלהם. עבורם מדובר ביעד אסטרטגי שהצלחתו קריטית להמשך קיום והתפתחות החברה. 

באמצעות קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין אנו מסוגלים להגיע למשקיעים פוטנציאלים, או אנשי מפתח אשר מקושרים אליהם. אנו עושים זאת על ידי מיקוד הקמפיין (targeting) בקהל יעד של אנשים שמתעניינים בפיננסים או השקעות, וגם חיזוק הופעת המודעות באתרים עם אוריינטציה פיננסית כמו Bloomberg, Investing.com או בזירה המקומית שלנו דה-מרקר, כלכליסט וגלובס. חשוב לזכור שה"משקיע" איננו דמות על-אנושית, אלא אדם בדיוק כמו כל אחד אחר. גם הוא קורא חדשות, וגם הוא מעוניין להחשף לתוכן חדש. באמצעות קידום כתבת תוכן עם טאבולה ואאוטבריין אנו יכולים לחשוף את המשקיע הפוטנציאלי (בין אם הוא אנג'ל, עובד בקרן הון סיכון או יזם בעצמו) לקיומו של הסטארטאפ, לחזק את התדמית של הסטארטאפ בעיניו, ולחזק את רצונו להשקיע בחברה. 

יתרון 4: קמפיין אאוטבריין וטאבולה חושף את הסטארטאפ לגיוסי המונים או השקעה במניות החברה

אחת התופעות המעניינות של השנים האחרונות היא שכמעט כל אחד יכול להפוך למשקיע, לא רק אנג'ל או קרן הון סיכון. סטארטאפים רבים גייסו תקציבי ענק בעזרת פלטפורמות גיוס המונים כמו Crowdfunding, Indiegogo, Kickstarter או Headstart המקומית שלנו. סטארטאפים אחרים גייסו הון להשקעה באמצעות סליקה ישירה באתר שלהם, או בעזרת פתרונות אחרים. גם חשוב לזכור שישנן חברות שלמרות שהן נחשבות "סטארטאפ" הן כבר הונפקו, וכעת מעוניינות להמשיך לגייס הון באמצעות גיוס משקיעים בשוק ההון. 

לאורך השנים היתה לנו הזכות לעזור לחברות שחיפשו משקיעים באמצעות קמפיינים באאוטבריין או טאבולה. הפרסומים שלנו הגיעו לקהלים שמתעניינים בחדשנות והשקעות, ואלו הפכו לשותפים בחברה באמצעות השקעות ישירות בה. מדובר באסטרטגיה שיכולה להיות מאוד אפקטיבית עבור סטארטאפים שמעוניינים לשמור על אופי חברתי לעסק, או זקוקים להון יחסית מיידי בלי לעבור תהליכים שיכולים להיות ארוכים בהתנהלות מול האנג'ל או קרן ההון. 

יתרון 5: יצירת באזז לקראת השקה באמצעות קידום באאוטבריין וטאבולה

השקה היא אחד הרגעים הכי מרגשים עבור כל חברת סטארטאפ. מדובר ברגע שמסמל פתיחת פעילות רשמית, שלקראתו עבדו המייסדים והעובדים במשך חודשים רבים, לפעמים אפילו שנים. אין זה פלא שחברות סטארטאפ רבות מעוניינות לחלוק את הרגע המשמח הזה עם כמה שיותר אנשים, ולהפיץ את הבשורה במדיה בתפוצה רחבה ככל הניתן – כדי לייצר תדמית, למשוך עוד משקיעים, עוד לקוחות, וגם מתוך תחושת גאווה. 

ניהול קמפיינים באאוטבריין וטאבולה אשר מפרסמים השקה רשמית של סטארטאפ הוא אחד מסוגי הקמפיינים האהובים עלינו. אחרי הכל, מי לא אוהב להפיץ בשורות טובות? בקמפיינים בטאבולה ואאוטבריין לקידום השקות אנחנו פעמים רבות עובדים עם כתבות שחברת הסטארטאפ פרסמה מבעוד מועד בעיתונות הכלכלית, בארץ או בעולם, פעמים רבות בעזרת משרד יח"צ. הקמפיינים שלנו מפיצים את הכתבות שפורסמו בתפוצה רחבה יותר מזו שיש להאתר המקורי שבו הן פורסמו, וכך אנחנו מגיעים לקוראים חדשים – לקוחות פוטנציאליים, משקיעים, ועוד גורמים שעשויים להתעניין בתחילת הפעילות הרשמית של החברה. 

קידום השקת סטארטאפ עם טאבולה ואאוטבריין
המאמצים השתלמו: קידום השקת סטארטאפ עם אאוטבריין וטאבולה

יתרון 6: קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין לגיוס לקוחות לסטארטאפ

בסופו של דבר, חברות סטארטאפ הן עסקים לכל דבר. כלומר, גם הן צריכות לקוחות שמייצרים עבורן תזרים והכנסות. 

קמפיין באאוטבריין וטאבולה היא דרך אפקטיבית במיוחד לגייס לידים או מכירות ישירות לעסקים שונים, בדגש על כאלו עם שירותים יחסית מורכבים כמו חברות סטארטאפ. 

במידה והלקוח מבקש קמפיין Outbrain או קמפיין Taboola למטרה זו, אנו עוברים איתו תהליך איפיון וגיבוש אסטרטגיה כמו שאנחנו עושים עם כל עסק אחר. במסגרת תהליך זה נקיים סדרת פגישות עם הלקוח, נבין את טיב השירותים או המוצרים שנקדם, נכיר את קהלי היעד – ובהתאם לכל אלו נגבש אסטרטגיית קידום באאוטבריין וטאבולה שנועדה לייצר תוצאות ישירות (Direct Response). 

יתרון 7: שיווק עם טאבולה ואאוטבריין זו דרך נפלאה ליצור רשימת תפוצה לשימוש הסטארטאפ

אחת הדרכים היעילות ביותר לסטארטאפים (וכל עסק למעשה) לייצר לעצמו מאגר לקוחות פוטנציאלי הוא יצירת רשימת תפוצה של גולשים שהביעו עניין בפעילות החברה בעבר. באופן זה הסטארטאפ יכול להמשיך לתקשר עם הלקוחות באמצעות מיילים או הודעות צ'אט (SMS, ווטאסאפ וכו') גם אחרי המגע הראשוני איתם בקמפיין, לעדכן אותם על פעילות החברה ולהציע להם הצעות שונות. 

אחוז עצום מהעסקאות בכל מגזר עסקי לא מתקיימות לאחר הפניה הראשונה של הלקוח – אלא בזכות הדיוורים המתמשכים שהסטארטאפ שולח לרשימת התפוצה אחת לתקופה. קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין זו אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת מאגר כזה. העלות הנוחה לקליק (CPC) מאפשרת מיצוי אידיאלי של תקציב השיווק. במקביל, המפגש עם קורא אשר מעוניין לצרוך תוכן והצגת כתבה או תוכן מעניין אחר עבורו מהווים תמריץ חשוב שמעודד אותו להשאיר פרטים. 

למעשה, אחד הקמפיינים בטאבולה ואאוטבריין המוצלחים ביותר שלנו מהשנים האחרונות נעשה במתכונת זו עבור חברת סטארטאפ מתחום הרפואה הביתית. כתבנו עבור הלקוח כתבה מעניינת ובה טופס השארת פרטים. נתנו לגולשים תמריץ בדמות מדריך חינם אשר ישלח במייל לאלו שישאירו פרטים. לשמחתנו, הקמפיין הניע מאות גולשים להרשם ולהשאיר פרטים. הם קיבלו את המדריך שבו הם התעניינו, והלקוח שלנו הרחיב את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי שלו באופן משמעותי.  

יתרון 8: צביעת קהלים עם Outbrain ו- Taboola לשימוש עתידי של הסטארטאפ

יתרון נוסף של קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין עבור סטארטאפים הוא היכולת "לצבוע" קהלים (audiences). המשמעות היא שלאחר שאנו מבצעים סדרת הגדרות, מערכות הפרסום מסוגלות לזכור באופן אנונימי מיהם הגולשים אשר ביצעו אינטראקציה כלשהי עם פרסומי עבר של הלקוח. לדוגמה: ביקרו באתר הלקוח, ביקרו בעמוד ספציפי, או אפילו רק הקליקו על מודעות טאבולה ואאוטבריין של הלקוח. 

בטאבולה ואאוטבריין ניתן לשמור קהלים עד 180 ימים. ניתן ליצור קמפיינים לשיווק מחדש (Remarketing) לאותם גולשים אשר נשמרו בקהלים, וכך להעמיק את התקשורת איתם. לדוגמה, בקמפיין רימרקטינג באאוטבריין או טאבולה ניתן ליצור מודעה עם טקסט בסגנון "כבר קראתם עלינו, בואו לנסות את השירות שלנו" – וכך לשמור על החברה במודעות של הגולש. 

יתרון חשוב נוסף לפיצ'ר זה של שמירת קהלים הוא שניתן בטאבולה ואאוטבריין ליצור קהלי Lookalike. כלומר קהלים של גולשים דומים לאלו שנשמרו ברשימה המקורית. כך ניתן להגיע לגולשים חדשים עם נושאי עניין דומים לאלו של הקהל המקורי, שכבר פגש את הפרסום בטאבולה ואאוטבריין שיצרנו עבור הלקוח.

קהלי Lookalike באאוטבריין וטאבולה מאפשרים לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים, באופן ממוקד ומדויק יותר מאשר קמפיין בסיס רחב. 

יתרון 9: קידום באאוטבריין וטאבולה כאלטרנטיבה לקמפיינים בפייסבוק, גוגל ולינקדין

מערכות הפרסום של גוגל, פייסבוק וגם לינקדין הן כנראה הפופולאריות ביותר בארץ, ומסיבה טובה – מדובר במערכות פרסום מצוינות שיכולות להביא תוצאות עסקיות איכותיות מאוד. אף על פי כן, עם הפופולאריות באה צפיפות. המון עסקים מפרסמים בפייסבוק או גוגל, והתחרות בהם עזה מאוד כמעט בכל תחום. 

אין זה פלא שרבים מהלקוחות שפונים אלינו כדי לנהל עבורם קמפיינים באאוטבריין וטאבולה הם כאלו שכבר ניסו בעבר פרסום בגוגל, פייסבוק, לינקדין ואפילו טיקטוק – והתאכזבו. 

ואכן, סטארטאפים רבים מוצאים בפרסום בטאבולה ואאוטבריין אלטרנטיבה מאוד אפקטיבית לשאר מערכות הפרסום. הם אוהבים את היכולת לתקשר עם הקהל שלא במסגרת רשת חברתית אלא כחלק מרגעי צריכת התוכן שלו, מה שיוצר חיבור עם הרגשה אורגנית עם הגולש (נייטיב, לא?). הם אוהבים את היכולת להעביר מסרים בלי צורך להיות דרוכים להגיב למה שגולשים כתבו בפוסטים שלהם. הם נהנים מהיכולת להעביר מסרים מורכבים דרך כתבה, מה שלא תמיד מצליח עם עמודי נחיתה. חשוב מכל אלו – הלקוחות שלנו שהם סטארטאפים נהנים מכך שהם כבר לא תלויים בגוגל ופייסבוק כדי לתקשר עם הקהל, ושיש להם אפשרות בחירה.

סימן טוב שיווק היא סוכנות מדיה דיגיטלית אשר מתמחה בניהול קידום ממומן וקמפיינים בטאבולה ואאוטבריין. רבים מלקוחותינו הם חברות סטארטאפ. אם גם אתם מעוניינים להעניק לסטארטאפ שלכם את כל היתרונות שניתן לקבל מקמפיין באאוטבריין וטאבולה, צרו איתנו קשר ונשמח לגבש אתכם אפיק פעולה. 

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן