הבלוג שלנו

כל מה שכדאי לדעת על פירסום נייטיב בטאבולה ואאוטבריין

שותף פרסום חדש בטאבולה: קבוצת Buzzfeed אשר נהנית ממילארדי צפיות בחודש

שותף פרסום חדש בטאבולה: קבוצת Buzzfeed

טאבולה הכריזו השבוע על שיתוף פעולה מעניין: לרשת שותפי הפרסום שלה הצטרפה קבוצת Buzzfeed, אשר כוללת עשרות אתרי תוכן, תחת מספר מותגים, בראשם Buzzfeed ו- Huffington Post. 

קבוצת Buzzfeed מבוססת על האתר בשם זה אשר הוקם בשנת 2006. ברוח עידן Web 2.0 אליו מיוחסת התקופה, האתר התמקד ביצירת תוכן ויראלי לקהל צעיר. בלב האתר נכללה שיטת דירוג אשר הביאה את התוכן הויראלי והטרנדי ביותר לקדמת האתר. האתר גם כלל תוכן אינטראקטיבי כדוגמת שאלונים, אשר עודדו גולשים ליצור אינטראקציות עם האתר ולפתח תחושת נאמנות. 

עם השנים קבוצת Buzzfeed גדלה. בנוסף לאתר האם, כיום היא כוללת עשרות אתרים מקומיים, פודקאסטים, ערוץ יו-טיוב עם כ- 20 מיליון עוקבים, ועוד. הקבוצה גם עשתה מאמצים גדולים ליצור תוכן מעמיק יותר מזה שבו התמקדה במקור, כולל תחקירים וכיסוי נושאים מהותיים. מאמציה נשאו פרי, ובשנים האחרונות תוכן שיצרה הקבוצה זכה במגוון פרסים עיתונאיים נחשבים, כולל פרס פוליצר.

בשנת 2021 קבוצת Buzzfeed רכשה את קבוצת Huffington Post, ענקית מדיה בפני עצמה, שכוללת עשרות אתרים וערוצי מדיה, אשר פונה לקהל מבוגר וממוסד יותר מזו שאליה פנתה במקור Buzzfeed. 

טאבולה ו- Buzzfeed: מה צפוי למפרסמים?

כידוע, פלטפורמות פרסום כמו טאבולה  ואאוטבריין חייבות רשת שותפי פרסום רחבה וחזקה, אתרים ואפליקציות שבהן מופיעות מודעות החברה. מאחורי הקלעים זהו כנראה המאבק העסקי הגדול בין שתי החברות – יצירת שיתופי פעולה עם שותפי פרסום גדולים ומשמעותיים, אשר מביאים איתם מספר גדול ככל הניתן של Page views. 

לפי הכרזת טאבולה, אתרי קבוצת Buzzfeed נהנים מכ- 2.4 מיליארד צפיות של תכנים בחודש. המשמעות היא שמאות מיליוני הגולשים של קבוצת Buzzfeed יתחילו להחשף לפרסומי טאבולה, ובאופן פוטנציאלי יגדילו את רווחי שתי החברות. 

עבורנו, כמומחי פרסום בטאבולה ואאוטבריין, מדובר בתוספת מעניינת למאגר ה- Publishers הנכבד אפילו כיום של טאבולה. גולשי אתרים אלו נחשבים נאמנים ואיכותיים, בעלי פוטנציאל שהיה ארוך באתר.

ככל שיעבור הזמן נוכל להבין יותר כיצד מתנהג הקהל שמגיע מעשרות האתרים של הקבוצה, ואיזה סוג קמפיין יכול להתאים לכל אחד מהם. 

רוצים שפרסומי הטאבולה שלכם יופיעו באתרי Buzzfeed ו- Huffington Post? נשמח ליצור קמפיין טאבולה מותאם אישית עבורכם.

פוסטים נוספים

אדובי או קאנבה

קאנבה או לא קאנבה: זאת לא השאלה

כמו שאנשים רבים מתחום הפרסום הדיגיטלי יודעים, קיימת תוכנה אחת שמעוררת הרבה אנטיגוניזם בקרב מעצבים גרפיים: קאנבה (Canva). מדובר בתוכנה שמאפשרת להדיוטות (כלומר מי שאינם

דילוג לתוכן